Reakcia na: Ike #206629:
Nie je zhodna. Centrum je tak neskutocne zaplavene tymito znackami, ze vlastne vodic uz nevie kde plati a kde nie. Neustale pribudaju dalsi a dalsie, pricom cast ulice tam patri a cast nie. Typickym extremom je Radlinskeho. Od Obchodnej po krizovatku s I.Karvasa je zona, potom po Majkovu nie, a zase od Majkovej po Vazovovu ano, dalej po Racko nie, ale zase cast Vazovovej od krizovatky s Radlinskeho po krizovatku s Blumentalskou zase je zonou s parkovanim povolenym len na vyznacenych miestach. No jeden by z toho bol debil.
Otazkou je, preco zonu ukoncili na krizovatke s ulicou I. Karvasa. Tesne pred zaciatkom zastavky STU, tam kde parkuje mnozstvo aut na zastavke, v jej okoli az po krizovatky s Mytnou....
Mam pocit, ze magistrat by bolo treba rozpustit a zacat od zaciatku. Tam az na par vynimiek nic ine ako revolucia nezaberie. Dennodenne rozhodnutia poskodzujuce mesto a jej ovcanov.
Moj lesny traktor (23" ram, 29" kolesa) som ledva nacpal aj na plosinu prazdnej elektricky. Preto nemozem posluzit osobnymi skusenostami. Ale pokial mam aj v 14Tr/15Tr aj v v 30Tr/31Tr miesto sirku dveri/okna, ci dvoch stojacich ludi, vela tam nevycarujem ani v jednom. Jediny rozdiel je ako Amos spominal, chybajuca zabrana a moznost vyuzit miesto sedadiel a sediacich ludi.
Ámos
este aj ta argumentacia je scetna. Nie je kde parkovat, tak nech si kazdy parkuje kde chce. Nebude co zrat, zacneme strielat dochodcov na maso....
Stale nerozumiem preco by 4 roky boli malo na to, aby mesta povolili parkovania na sidliskach presne na tych miestach kde sa dnes parkuje, len to cele nejako upratali. (A kde by sa nemalo, kedze ked sa parkuje na chodnikoch, vacsinou su zapratane pristupy pre zlozky zachraneho systemu)
Dnes mesto nemoze ist do parkovacej politiky a zacat vyberat prachy, lebo vsetci obsadia chodniky.