Hlupáčik, keďže nepoznáš diakritiky, nevedel som, či myslíš spätné sklo alebo špatné sklo.
Nárazníky som niekde navrhoval skladovať? Najmä ak sa v DPB aj tak opravujú prenitovaním kusom plechu.
Tie dvere na 741 by si navrhoval vyhodiť?
Snažíš sa to dohnať do absurdna ale na to mám príliš veľa praktických skúseností,aby si ma porazil vo wordingu.
Aký je priemerný ročný kilometrický prebeh autobusu DPB? Za mojich čias to bývalo okolo 100.000 km ročne, dnes predpokladám ešte viac. Moje auto najazdí ročne okolo 60.000 km a to je vysoko nadštandardný prebeh. Okrem toho tu vstupuje do hry ešte jedna vec - také sklo na Citelise bude o kúsok väčšie (to je v neprospech) ale hrubšie (v prospech) a autobus jazdí pomalšie (zase v prospech). Takže priemerná spotreba predných okien autobusu by mohla byť o niečo nižšia ako osobáku.
Taktiež servisov na Citelis je dva a pol, zatiaľ čo nejaké Autosklo H&D je na každom rohu. A skladovať náhradné bloky motorov som nenavrhoval. Mmch., tá Fóbia je OIII s vyhrievaným predným oknom, takže ich tiež nie sú milióny (jednak pomerne nový typ, jednak pomerne neobvyklá výbava) - napriek tomu ho na sklade majú.
To je problém DPB, že má takú dementnú zmluvu.
Škodovka nemusí mať na sklade ani jedno predné okno, keďže predné okno sa nevymieňa v rámci preventívnej údržby a len veľmi málokedy v rámci korektívnej údržby z viny výrobcu.
To máš šťastie. Známi väčšinou na sklo čAkali (vozidlo ale bolo pojazdné, no prasklina neopravitelna.
To, že v mojom príklade zlyhali porovnania beriem, ale trvám na tom, že ak sa nejaká súčiastka pri celej flotile mení raz-dvakrát za mesiac, nemá zmysel robiť skladové zásoby. Spotrebný materiál (ziarovky a ak sa ničia, tak aj dvere) samozrejme treba kupovať s mnozstevnou (v zmysle dovozu) zľavou. Nevypravit vozidlo z dôvodu, že v celom dpb nemajú H4 žiarovu by bol riadny fail.
Moja nádej v policajtov dohorela po tom, čo policajti vo zvolene vypli po dvoch hodinách novú css, pretože "vodiči si na ňu nezvykli a nerešpektovali ju".
Nizkopodlazna skodovka zacne ofiko jazdit na linke 4 potom na 9 , uz o cca mesiac. Stare eliny pojdu bud na srot,alebo do ex ZSSR. Info by radio viva metropol
davaj si bodiek kolko chces ? ? proste to tak nie je.
DPB ma za posledne roky podla katalogu najmenej odstavenych vozov co si pamatam. A ze by zarabal viac ? ?
Asi to je ten ekonomicky zazrak pana Belfiho. Opravili busy a zrazu ma podnik vacsie trzby ?
"Vozidla navyse musis mat tak ci tak pre pripad nahradnej dopravy." - Aha, takze to funguje tak ze ked je vyluka, vozidla sa zazracne prestanu kazit a rezerva ktora je bezne na poruchy sa zrazu stane rezervou na vypravovanie NAD. Tak urciteeee ?
Stojace vozidlo u DPB preraba, lebo stoji peniaze, ale nezaraba. Bodka.
To ze si to nepocul neznamena ze to neexistuje, vozidla sa z tohto dovodu aj stahovali z linky kde uz boli vypravene.
Nie u DPB stojace vozidlo nepreraba.
Vozidla navyse musis mat tak ci tak pre pripad nahradnej dopravy.
Este som nepocul, ze by DPB nevypravilo vozidlo, skrz rozrezanu sedacku ?
Ano ak porovnavas dve konkretne vozidla.
Akonahle ale porovnavas pravdepodobnost, ze ti pride na vymenu skla hocijake vozidlo daneho typu, tak vsetky tie Fobie, Oktavy a ine masovky na slovenskych cestach nad shitelisom a dokonca aj Sorom vyhravaju.
Prosim ta, nikto tu netvrdil ze DPB ma mat na sklade napravy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk