Reakcia na: Ike #206522:
"Ako často sa rozbijú na vozidle MHD dvere, utrhne sedadlo, rozbije okno?"Podľa krimi.dpb.sk asi každý víkend aspoň jedno.
"Podľa mňa je extrém oboje - mať sklad s desiatkami čelných skiel, dverami, nárazníkmi, blatníkmi"
Kto tu hovoril o desiatkach... však podľa evidencie použitých ND za posledné obdobie nemôže byť problém vyrátať, koľko čelných skiel je vhodné mať na sklade... Áno, možno vyjde, že na Crossway ani jedno (lebo však tie sú len dva), ale na SOR NB18 možno aj 5 lebo toľko sa ich za mesiac rozbije. A takto by sme mohli pokračovať aj o ďalších. O žiarovkách sa ani baviť nebudem, tie sa pri takom počte vozidiel môžu (obrazne) rovno na celé palety objednávať.
fanatikmhd
Je jednoznacne potrebne mat na sklade ND, no ide najma o spotrebny tovar ktory prio beznehodovom stave sa musi menit tak ci onak. Spatne skla, ziarovky, brzdove oblozenia, uhliky motorov, uhliky na zberace (E+T) a pod kraviny sa proste minaju, tie maju byt. No veci na vymenu po nehode (celne skla, narazniky, casti karoserie a pod) je zbytocne drzat, najma pri rozmanitom vozoparku. Len take celne skla.... Co typ, to ine....co seria, to ine.... ine to bolo za cias minulych, kedy Skoda 14Tr, Karosa B732 ci Tatra T3 boli v principe co do dielov vo velkej miere zhodne vozidla. Dnes je doba ina....ale zas na druhu stranu, prave DPB ma vlastnu zeleznicnu vlecku napojenu na zst nove mesto. Pristup do kazdej vozovne hned z dialnice. Naozaj drzat diely je zbytocne, ako uz bolo pisane. Na dennom osetreni vidim, co uz konci z dielov, a naplanujem pri pravidelnej objednavke nove kusy na dany pocet. Pri nehodovm stave sa hajit tym, ze cakanim na diely voz stoji....A? je po nehode, da sa robit dalsich X veci. zatial kontroly a spojazdnenie vozidla, priprava karoserie (vratane lakyrnickych prac) na osadenie dielov, a vuala, farba este nezaschla a diely dorazili......
Ci je tu dakto, kto miluje system DPB "Na holy ram osadime okna v tesneniach, a potom karoseriu nastriekame........"