Reakcia na: Mike #206181:
A tiez ako bude vyzerat socialka na Trnavskom myte.Ako by sa pojala tak googlovsky http://images.fastcompany.com/upload/Google_Pittsburgh_5_GameRoomMicroKitchen.jpg - poriadne vybavena kuchynka, nejaky stolny futbalek - biliard, sipky, hojdacie siete, sedacky, automaty s cukrovinkami, bagetami, napojmi, TV s roznymi kanalmi, kniznica,... tak presvedcis aj odbory, ze tu si budu vodici travit prestavky a vodici budu oddeleny od vozov.
Vzhladom na to, ze cez Trnko jazdi vacsina elektrickovych liniek (okrem L1, L5 a spickovej L6) tak by sa tym podarilo pokryt dost poradi.
Zaroven tym pokryjes aj inu stranku problemu. Nie vzdy je plat vsetko. Velakrat je to aj o benefitoch, pracovnom prostredi a ci sa zamestnanec tesi alebo netesi do prace. Oddychnuty zamestnanec prestava byt nevrly a tym padom aj slusnejsi a prijemnejsi k zakaznikom - cestujucim.
V konecnom dosledku by sa hadam aj usetrilo, kedze na konecnych, ZST NM, Zlate Piesky, Ruzinov by uz stacili len zachody a nie plnohodnotne miestnosti pre vodicov.
Author
Avsak v rannej spicke (v case max vypravy vozidiel, teda vtedy, kedy to dava zmysel) by si usetril striedacmi vozidla len za predpokladu, ze by mesto zainvestovalo do preferencie (bus-pruhy, CSS), na co treba najma politicku volu.
Ved len pozri exkluzivne "vydrze" cca 12-18min napr. na 201 na HLS v case cca 7:30-9:30, ci 12-20min na 202 na RAJ v v podobnom case. To su vsetko su zapchove vyrovnania meskani z Gagarinky. Obehy tychto liniek sa robili na zaklade vyhodnoteni skutocnych meskani. Su dni, kedy si tam par minutiek aj realne odstoja, ale su aj dni, kedy ani pri tomto vyrovnani nestihaju svoje odchody z konecnej.
Ani u 93,94,95 sa na zaklade dopravnej situacie v meste neda ist na obraty pod 8min medzi prichodom a odchodom z ich jedinej konecnej, pokial nebude preferencia na mostoch, nabrezi, Stefanikovej, ci Blumental bez IAD..
Aj preto su zatial v Bratislave najrozsirenejsi striedaci na elektrickach a linkach typu 33, 99, ktore zapchami nie su vyrazne dotknute..