Mesto nemusí mať povinnosť vyrovnať dlh, ak vznikol nesprávnym hospodárením DPB - too by potom DPB nebol ničím motivovaný k efektívnemu hospodáreniu.
Ale ak mesto svoj dlh uznalo, tak potom áno. Najprv znížiť základné imanie o stratu, potom ho vrátiť na pôvodnú úroveň vložením majetku.
1. má 98 cez víkend preklad aj s inou linkou ako 99 ?
2. má linka 99 s niečim preklad ?
= bolo by možné odchody 98 z Petržalky posunúť cez víkend o 3-5 min. skôr ? Lebo ako pozerám tak celý deň príde 98 k PPC cca 1-2 min. po tom ako odíde 4-ka.
Nááádhernýýý výýýtlk, alebo ako to pomenovať na Račianskom, viď. začiatok zastávky v smere na Hl.stanicu, resp. Šancovú...? ...Som veľmi zvedavý,,,,aké obludné rozmery ešte nadobudne,,,,
Dnes som si na Dúbravskej radiále všimol jeden vážny detail. Na tých ultramoderných zastávkach s novým zábradlím, ktoré má len pár mesiacov sa začína vo veľkom prejavovať korózia. Fakt kvalitka, hlavne, že sa modernizovalo. ?
tiez som mal ten pocit, ze DPB vygenerovalo stratu, ktore malo mesto dorovnat. Kedze tak neurobili, DPB si tak musel vziat uver a dlhy vyrovnat a teda este aj platit uroky.
Ale kedze vidim, ze sa v tomto vyznas, mohlo by mesto vyrovnat svoj dlh vlozenim majetku?
to mas este stare udaje z grafikonu pred zmenou 1.februar , no zmena je len vecer o 18tej na 33/4
teraz je to:
18: 07 35
19:01v
v- z Molecky dojazd do vozovne
Ak to bolo uznané "odjakživa", tak to nemá mať na hospodársky výsledok vôbec vplyv, DPB má s mestom vyvolať zmierovacie konanie, dohodnúť splátkový kalendár a ak mesto nebude platiť, tak šup-šup insolvenčný návrh. Len ako by sa to dalo realizovať u a.s. 100% vlastnenej mestom, to netuším. Aj preto som rád, že robím v súkromnej sfére, nemám nič do činenia s dotáciami a hoci sme 100% dcéra inej a.s., pre ktorú aj robíme 98,5% výkonov, ešte sa mi nestalo, že by nám niečo nezaplatili.
DPB je samozrejme vo vleku finančných záujmov jednotlivcov aj skupín. Keby nebol, tak Schadefabrike oznámi, že ak sú zo šiestich vozidiel tri odstavené na závažné poškodenie zadnej nápravy (čo sa dalo očakávať už v čase objednávky), tak sa jedná o konštrukčnú vadu a ak to Schadefabrika neopraví na "Kulanz", tak sa ďalšie trolejbusy u nich kupovať nebudú.
Už chodia JPP info že škodovka dala na DPB na vedomie, že ten naftový pohon aj v 30Tr je iba POMOCNÝ a teda nie je určený na to, aby sa opakovane každú hodinu štartoval a vypínal. Že je určený iba na mimoriadne situácie raz za čas.
Ťažko povedať, či je to pravda, ale z tohto hľadiska by to nasedenie na 33ku bolo najlepšie správne, keďže tam sa okrem delenej zapína ten pomocný pohon iba dva krát za deň, a aj vtedy ide trolejbus prázdny = bez záťaže.
Btw keď uvážime, že 25Tr má maximálnu kapacitu 150 ľudí a tento zázrak 65, tak interval by potom mal byť ešte menej ako polovičný - teda 2.5 min ? To by bolo treba na 33ku 10 vozov, čo by bolo pri 15tich kusoch celkom reálna výprava.. Akurát by už nepremávali nikde inde ?
Citujem z oficiálneho dokumentu HMB:
"Vzhľadom na to, že v mestskej hromadnej doprave v Bratislave je zavedený integrovaný systém električkovej, trolejbusovej a autobusovej dopravy s jednotným cestovným..." ?
Mam len info od znameho vela ludi im vyvolava na dispecing ze im nechodi spoj a potom nestihaju do prace alebo sa tlacia v dalsom trolejbuse. Takze vedia dobre o tomto probleme.
Navrhujem poslat tam kinderko heh, kedze ich je prebytok a mohol by to byt kapacitny nacvik na 30tr dg.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ale ak mesto svoj dlh uznalo, tak potom áno. Najprv znížiť základné imanie o stratu, potom ho vrátiť na pôvodnú úroveň vložením majetku.