Reakcia na: Dezerter #205414:
Od mesta väčšinou prejde bez zastavenia. Neplatí to ak idú za sebou v cca.30-40s rozostupe. Prípadne prejde za taký čas predtým vozidlo v protismere.Vtedy na krátku dobu musí zastaviť. /predpokladám že ide o dobeh zelených signálov z hlavných smerov/To platí aj pre Peknú cestu a Vinohrady čo mám odsledované.
Na Vinohradoch to ovplyvňujú aj chodci na priechode pred stanicou Predmestie,ktorý tiež zastavia dopytovo hlavný smer IAD.
tr3mp
Takže krok, ktorý je treba spraviť, je zrušiť prejazdnosť nábrežia pre tranzitnú IAD niekde pri propeleri. Tým pádom sa Šafárikovo námestie odbremení od tranzitu a zastávku MHD bude možné spraviť na vyústení Gondovej na Šafárikovo námestie (teda pred nájazdom na Starý most). A bude vymaľované.
V texte sa nepíše, podľa akých kritérií sa meria dopravná priepustnosť (samozrejme všetci vieme, že ide o max. počet autíčiek). Ak už teda J&T nepovolilo (?) mestu vybudovať zastávku, môže mesto zvýšiť priepustnosť križovatky definovaním kritérií a ich naplnením. Napr. vybudovanie bus pruhu (viac prepravených osôb ako len autami), predĺženie cyklotrasy po Pribinovej (zase väčšia prepravná kapacita ako pruh pre autá), širší chodník...
Inak super "výhodná" dohoda pre mesto. Dohoda by mala poskytovať výhody pre obe strany. Vie mi niekto povedať, aké výhody má z tejto "dohody" mesto?