Ake je logicke vysvetlenie uzatvorenia takejto "dohody"? Teda ano viem je to pre ***ka a trtka plus korbaca. Ale zaujimalo by ma ako by argumentoval prǐmator preco taku dohodu uzatvoril. Ved to nie je v zaujme mesta, mesto nema ziadne prava ani povinnosti voci Eurovei. Si moze davat zastavku kde chce, tam kde ono usudi kde je to najlepsie, ma predsa na to ludi, tak preco zbytocne podpisuje nejake "dohody"?? Toto by uz Ftacnik fakt nemal ako vyargumentovat...
tr3mp
Takže krok, ktorý je treba spraviť, je zrušiť prejazdnosť nábrežia pre tranzitnú IAD niekde pri propeleri. Tým pádom sa Šafárikovo námestie odbremení od tranzitu a zastávku MHD bude možné spraviť na vyústení Gondovej na Šafárikovo námestie (teda pred nájazdom na Starý most). A bude vymaľované.
V texte sa nepíše, podľa akých kritérií sa meria dopravná priepustnosť (samozrejme všetci vieme, že ide o max. počet autíčiek). Ak už teda J&T nepovolilo (?) mestu vybudovať zastávku, môže mesto zvýšiť priepustnosť križovatky definovaním kritérií a ich naplnením. Napr. vybudovanie bus pruhu (viac prepravených osôb ako len autami), predĺženie cyklotrasy po Pribinovej (zase väčšia prepravná kapacita ako pruh pre autá), širší chodník...
Inak super "výhodná" dohoda pre mesto. Dohoda by mala poskytovať výhody pre obe strany. Vie mi niekto povedať, aké výhody má z tejto "dohody" mesto?