Mohli by ste aspon kurit v tych autobusoch??! Uz dve hodiny idem z dnv do petrzalky a nie som ani na pol ceste. V autobuse minus dvasto
a navyse, po tom, co do toho davali miliardy na vystavbu prestupneho terminalu (a.k.a. dve dopravne znacky a novy asfalt) tazko v dobe najblizsich 5 rokov uvidis stavebne stroje burat tam co i len centimeter dacoho
Skor keby nasi velepani zauvazovali o dotvoreni odbocovacieho pruhu na kriznej z centra mesta na racko, aby auta nemuseli vobec jazdit cez blumental
Nakolko do race su iba dve odbocky : Blumental, a istropolis (poza, az dozadu k slimaku)...
) Takze ak ponechas 83 v stabilnej rezii, vyhodis 93 a 95, elektricka z Pe, cez SNP, Obchodnu na stzanicu, 99 a X13 posilnis (X13 - 10min, 99 by mozno netrebalo, zalezalo by na prvych dnoch podla natresku k vozbe na elektricku) tak si si usetril dostatok klobas na to, aby kazda, sebeviac vytazena linka bola vozena klobasami....
svorka
Napĺňanie prvej časti skratky ideálu MHD (mestská) - sa darí relatívne dobre napĺňať, hoci stále existujú neprajníci, ktorí tvrdia, že Bratislava nie je mesto, ale väčšia dedina, takže doprava v krásavici na Dunaji nie je mestská.
Aj dosahovanie ideálu poslednej časti skratky MHD (doprava) sa darí viac menej dosahovať, hoci stále existujú úseky, kde sa musí točiť doľava.
Ak by sa realizoval tvoj nápad, tak by sa odstránili aj tie zriedkavé momenty, kedy sa dá dosiahnuť ideál vyjadrený strednou časťou skratky MHD - hromadná, kedy sa skutočne veľa vozidiel MHD dostane na jednu veľkú hromadu.