Neviem aké bolo vyťaženie L20+120 medzi DNV a Dúbravkou, ale kým doteraz v rannej špičke premávalo 10 spojov (interval 6 min.) teraz to bude už len 8 spojov (interval 7,5 min.)
Predpokladám, že obmedzením L21 do starej DNV sa časť cestujúcich presunie na L20+električka/83+84 takže 20 bude premávať ešte o niečo plnšia ako doteraz 20+120.
V rannej špičke budú k Tescu Lamač zachádzať 4 spoje oproti súčasným 10 čo je však úplne postačujúce.
V sedle budú z Tesca premávať však už len 3 spoje oproti súčasným 4, ktoré premávajú už aj tak dosť plné.
Poobede bude premávať 6 spojov namiesto súčasných 8.
Mohlo prísť aspoň k zreálneniu jazdnej doby.
Inak linka 123 bude mať jazdnú dobu 27 min. a prestávky 33 min. mohla aspoň zachádzať k Hornbachu a Merkury Market na Boroch https://goo.gl/maps/VEvnV
Inak nikde som nevidel info o tom, že by sa rušila kyvadlová doprava k Bory Mall viete o tom niekto niečo?
Predpokladám, že obmedzením L21 do starej DNV sa časť cestujúcich presunie na L20+električka/83+84 takže 20 bude premávať ešte o niečo plnšia ako doteraz 20+120.
V rannej špičke budú k Tescu Lamač zachádzať 4 spoje oproti súčasným 10 čo je však úplne postačujúce.
V sedle budú z Tesca premávať však už len 3 spoje oproti súčasným 4, ktoré premávajú už aj tak dosť plné.
Poobede bude premávať 6 spojov namiesto súčasných 8.
Mohlo prísť aspoň k zreálneniu jazdnej doby.
Inak linka 123 bude mať jazdnú dobu 27 min. a prestávky 33 min. mohla aspoň zachádzať k Hornbachu a Merkury Market na Boroch https://goo.gl/maps/VEvnV
Inak nikde som nevidel info o tom, že by sa rušila kyvadlová doprava k Bory Mall viete o tom niekto niečo?
luky133
Zrejme najaktuálnejší návrh:
http://www.dialnice.info/gallery/image.php?album_id=46&image_id=22484&view=no_count