Reakcia na: Kamil Susko ml #203863:
1) za kazdym jednym z nas by boli financne skupiny. Ak nie hned tak neskor urcite. Funguju ako chobotnica a vzdy si najdu sposob ako na niekoho zatlacit. V kazdom pripade primator je vazalom mestskeho zastupitelstva a ked oni rozhodnu, primator ma jedinu sancu nepodpisat. No ked to schvalia znovu tak uz s tym nic neurobi.3) presadzovat moze, no studia uskutocnitelnosti dala pokial viem jasny vysledok a tak Jaspers ani komisia ziadne peniaze na projekt neda a stat to financovat nebude.
5) Zmluvy z opcii su pokial viem podpisane, nie je cesty spat co sa dodavky tychto vozidiel tyka.
6) Nesrovnal hovoril, ze vsetky riadiace pozicie v podnikoch mesta s budu vyberat vyberovym konanim a teda nie dosadenim. Uvidime ci to dodrzi. V kazdom pripade podnik by mal riadit kvalitny manazer je schopny dopravny inzinier. Dopravny inzinieri maju byt na inych poziciach, nie na GR.
Samozrejme pojem kvalitny manazer na poste GR si zasluhuje aj motivacny plat a to v rozmedzi 10-15 tis. € mesacne. Samozrejme sucastou tej mzdy by mala byt 70% pohybliva zlozka, ktora sa mu bude na zaklade vysledkov kazdy stvrtrok schvalovat.
Ámos
Spolupraca s obcanmi ANO, prezentovanie ANO, ale spolurozhodovanie po overeni odbornosti. Tak ako napriklad Lepsia doprava. Ti by mali napriklad byt automaticky pozyvani uz pri kreovani ideovych navrhov dopravnych projektov. Zelena hliadka v oblasti odpadove hospodarstva a cistoty mesta, atd...
Naopak panovi Slavikovi treba vysvetlit, ze aj ked si da nazov Zdruzenie domovych samosprav (aby vytvoril dojem, ze zastupuje vela ludi), tak zastupuje 3 ludi z domu Rovniankova 14 a tak sa na jeho hlas bude prihliadat rovnako ako na hlas ktorehokolvek jednotlivca a teda demokraticky a proporcne. A ked na jeho pripomienku vlaku v Petrzalke pride 30 pripomienok za elektricku, tak matematika nepusti.