Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #203726:
Ja verejne vyhlasujem, ze o styri roky budem kandidovat za primatora. Ved ked moze hento, mozem aj ja! ? aspon sa dobre pobavim v studiu. Obdivujem Milanov a Iva, ze sa nahlas nesmeju ?
Reakcia na: Max #203720:
Je to riadna paródia... hlavne tí outsideri. ?
Reakcia na: jokl #203716:
Niekto objavil Ameriku...
Reakcia na: Petto #203723:
...prázdny.... dolu kopcom...
Reakcia na: Max #203722:
No nahodou , odpych zo zastavky ma slusny . Ked siel rano do vozovne.
Reakcia na: Petto #203721:
Mozes si zobrat ten dieselagregat ?
Reakcia na: Ike #203718:
? ? ? ? ? Vystihol si to ?
Reakcia na: Max #203717:
Keby im zakázali rozprávať o autách a parkovacích miestach, tak by boli ticho
Dnes o (po) 21.00 na stv2 diskusia kandidatov na primatora Autoslavy 🙂
Reakcia na: Hug0 #203710:
Bohuzial nie som sotous, takze ja by som si vypravu nezapisal 🙂

d3k0, frenky: Vdaka za odpovede.

A ak niekto z DPB cita(l) moj prispevok - ignorujte to! ?
Reakcia na: S499.1023 #203713:
Tak teraz to bude okolo 0:35, to uz nie je az tak velky rozdiel 🙂
Reakcia na: 810zssk #203691:
Kde sú tie časy, keď posledná 5 mala príchod do Gaštanového Hájika o 1:01 ? .
Reakcia na: diwi #203690:
Pár uvedení na pravú mieru:
1) Dvere:
Nové električky (Siemens Avenio) majú 8 dverí.
Inak je to takto (chronologicky podľa veku:
P3 (Rathgeber GT4) 4 dverí pri dĺžke 16,7 m, premávajú obvykle v súprave s vlekom p3, takže súprava s dĺžkou 37 m má 8 dverí.
R2 (AdTranz GT6N)4 dverí pri dĺžke 27 m - sťažnosti cestujúcich na nedostatok dverí a pomalú výmenu cestujúcich!
R3 (AdTranz/Bombardier GT8N2) 6 dverí pri dĺžke 36 metrov.
S1 (Stadler Variobahn) 6 dverí pri dĺžke 34 metrov.
T1 (Siemens Avenio) 8 dverí pri dĺžke 37 metrov.
Jedna z požiadaviek na nové vozidlo bola čo najviac dverí.
2) Interval:
Interval 10 minút je daný:
a) Nedostatkom vozidiel.
b) Električka nie je nosný dopravný systém.
c) Posilové linky (napr. 20/21/22 - výsledný interval 20/21 je v špičke 4 - 6 minút, doplnený na najzaťaženejšej časti linkou 22 na celkové 2,5 - 3 minúty)
d) Súbehy liniek, takže interval 10 minút je len na koncoch radiál.
3) Automaty:
Automaty vo vozidlách MasterCard neberú, len cash (mince) a nemeckú kartu EC Geldkarte. Automaty na zastávkach berú k tomu aj bankovky, pár najnovších aj VISA/MasterCard. Celkove panunuje v Nemecku nechuŤ k prijímaniu "klasických" bankových kariet VISA/MC (v -nemecku nazývaných "Kreditkarten" bez ohľadu na to, či je karta debetná alebo kreditná) kvôli vysokým poplatkom oproti nemeckému združeniu Geldkarte. Nedávno začali aj DB obmedzovať možnosť použitia VISA/MC vo svojich automatoch.
Reakcia na: Author #203709:
V prvom rade, v prispevku na ktory reagujes som uznal ze to je dobre tak ako je.

Ten druhy odstavec je ale, odpust, totalna hlupost. To akoze teraz vsetci musia suhlasit vo vsetkom s DPB lebo "inak to zrusia"? Ja nemozem za to ze v socialisticky fungujucom DPB sa vseobecne kazda kritika berie ako utok a nie ako podnet na zlepsenie - pricom ak sa vhodne odkomunikuje preco je to lepsie tak ako to je (co spravil napr. d3k0) tak samozrejme je v poriadku ak sa nezrealizuje.
Reakcia na: MatejBA #203698:
Aby si stihol zapísať celú výpravu ??
Reakcia na: 810zssk #203705:
Presne, ako pisali frenky + d3k0, na prestup smer Prazska a Sancova je 5min (23:56-00:01) a hadam ktosi z Postovej nepojde do Petrzalky cez HLS. Vychylenie 1ky by zrusilo obojsmernu nadvaznost 5+1 Dubravka>KV>HLS.

Ale budme vsetci pokojni, zodpovedni pani to tu citaju, pripomienky si mozu vyhodnotit ako kritiku zo strany cestujucich a rychlo navrhnu posledny spoj 1ky zrusit.. A bude po probleme i vecernej nadvaznosti z centra k NV.
Reakcia na: frenky #203703:
A ešte keď pôjdeme do detailov, tak kto ide z mesta na N74. môže použiť aj končiace eliny na Vajnorskú alebo Račiansku a prestúpiť na ňu na Trnku, alebo Račku. Nehovoriac o tom, že veľká časť trasy je pohodlne dostupná z N61, 70, 72 (z N72 sa dá prestúpiť na N74 smer slovnaft).
Takže vlastne nám ostal "problémový" iba prestup na N21 a N37.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.