Tak v Prahe si síce mohli sedadlá vybrať, ale vybrali koženkové do autobusov a drevené do električiek, takže za nejakú výhru by som to nepovažoval. Koženkové sú slizké a drevené sa šmýkajú. Čalúnené sú super, ak sa aspoň raz za čas vyperú alebo vymenia.
Co si kto objedna, to aj dostane - je velka skoda, ze podnik/mesto nespravilo vopred anketu s verejnostou ohladom rozmiestnenia sedadiel (Tbus sor), dopytovych tlacidiel ci typu sedadiel - aj v Prahe dali vlkom na vyber tri druhy sedadiel, ku kazdemu par slov a ludia si ich mohli jednak vyskusat a potom o tom hlasovat.
Mne osobne sa velmi pacili proste, no dobre tvarovane laminatove sedadla (v style T3), ale moderne, v Zahrebe. Hoc su tvrde, sedi sa na nich pohodlne a su nenarocne na udrzbu. Tieto sedadla maju v novych modernych NP elinach.
Ak vodic sam skutocne postupuje tak ako ma, tak vo vysledku je to rovnake ako s blokovanim rozjazdu - pohne sa ked sa dvere zatvoria a otvori ich ked zastavi. Problem je ze to co si ty vo svojom prispevku obhajoval je rozbiehanie sa s nedolahnutymi dverami, ci otvaranie dveri pred uplnym zastavenim - a to s bezpecnostou nema nic.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max
Mne osobne sa velmi pacili proste, no dobre tvarovane laminatove sedadla (v style T3), ale moderne, v Zahrebe. Hoc su tvrde, sedi sa na nich pohodlne a su nenarocne na udrzbu. Tieto sedadla maju v novych modernych NP elinach.