včera som sa vyskytol v Bruseli a musím povedať, že sú sto rokov za nami ... na expresnej busovej linke č. 12, ktorá premáva mezi letiskom Zaventem a centrom mesta (Schumann), teda na linke, ktorá je permanentne vyťažená ľuďmi, ktorí denne dochádzajú na rokovania v euroinštitúciách, premávajú autobusy zn. MERCEDES, ktoré sú síce dlhé a pohodlné, ale majú len 4 dvere ... ak by kompetentní v Bruseli oslovili expertov z Magoriátu, tak by už dávno vedeli, že podľa najnovších poznatkov sa v praxi uplatňujú zásadne produkty s 5 dverami ...
Som zvedavý, akú signalizáciu zatvárania dverí budú mať nové eliny. Neviete niekto? Pôjde o tú klasickú, alebo sa to unifikuje s ostatnými novododanými vozidlami a budú tam pípače (ako v Sorkách, novom Solarise....)
Pre ED je správnym orgánom aj ministerstvo, ale je ním aj VÚC. A pojmy celoštátne a regionálne dráhy zákon č. 513/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov nepozná.
A len tak mimochodom - nie je to rovnaký úrad. Dráhovým správnym úradom pre dráhy električkové je priamo ministerstvo dopravy, pre dráhy celoštátne a regionálne je to Dopravný úrad.
Len pre upresnenie, v čele predvádzacieho vlaku RegioJetu nebol TRAXX ale Siemens ES64F4, BR189 DB. Okrem toho, ako vieš, či RJ nepožiadal o výnimočné schválenie napájania vlakovej zbernice? Mmch., v rozhodnutí o povolení skúšobnej prevádzky nie je ani u jedného zo zmieňovaných rušňov NIČ o tom ,že by sa nesmel kúriť. Samozrejme, DÚ na priamy dotaz odpovedal, že schválenie je bez kúrenia.
po vozovni to dala hneď od prvého kontaktu ? predpokladám že do štvrtka nejaké kilometre na BA koľajách ešte najazdí a na Štúra to bude iba krátka zastávka
Na 100 percent fungovať nemusí, ale snáď si nemyslíš, že po nebude schopná ísť pár kilometrov dopredu alebo brzdiť. Zase netreba z toho robiť kozmickú loď, je to len električka. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023