Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #203115:
Linky by tam stačili aj dve, ale kapacitu tam treba vyššiu, keďže Račianska je najdlhšia a zároveň tam nie je žiadna iná autobusová doprava (na rozdiel od Dúbravky a Ružinova). Tá L6 tam ráno môže dosť pomôcť a zároveň nerozbije to linkové vedenie v celom meste. Len, či to bude čím vyjazdiť, až sa otvorí Dúbravka a nedaj bože aj stanica.
Reakcia na: Ámos #203142:
Keď idem v línii NP, tak potom len toľko, že nie sú NP ?
Reakcia na: Michal111 #203136:
A co Vam to nacisto ---- chlapci? Co je tym T6A5kam, ze ich chcete menit?
Reakcia na: TomJ #203115:
Vyssia kapacita v Raci, moze pomoct zmiernit zapchy v na Racianskej.
Reakcia na: Michal111 #203136:
Na číslo 10 súprav ročne si prišiel ako?
Reakcia na: S499.1023 #203094:
nepoznam m@rtin-ove nazory na SOR a MBCC. Samozrejme dobre si ho pamatam a tak, kedze Praha nakupuje SOR, tak to je ten nauzasnejsi bus na svete specialne pripraveny pre narocne podmienky v Prahe, atd, atd.
Ja narozdiel od neho (aj teba) mam realne kazdodenne skusenosti s vozenim sa v oboch typoch. Dovody preco to tak je, som uz napisal.
Reakcia na: S499.1023 #203091:
ty to beries nejak moc osobne tie volby? Co v tom mas prachy?
Reakcia na: 810zssk #203099:
Ja vzdy nastupujem vpredu (prve, druhe, tretie dvere) a vdaka tomu je to v SORe ovela prijemnejsie ako v MBCC. Tam do teba nedrgaju predierajuci sa ludia. Cely ten priestor je v SORe kapacitnejsi a teda pohodlnejsi.
Reakcia na: JamaVOku #203134:
Vypísanie tendra + vyhlásenie víťaza = príchod ďalších nových električiek minimálne až v roku 2020. Čiže dobrých 5 rokov bez ďalších nových vozidiel. Efektívne by bolo keby nám ročne prišlo aspoň zo 10 nových súprav.
Reakcia na: Juraj76 #203132:
Pardon, dalsi nakup elektriciek je planovany na rok 2018, ak mi das do zajtra cas, poviem ti aj z akeho konkretneho dokumentu mam tuto informaciu, pripadne to niekto moze doplnit.
K ostatnym castiam tvojho prispevku sa nevyjadrujem.

A prosim o odstranenie predosleho prispevku, dakujem.
Reakcia na: fanatikmhd #203131:
Síce som nezaregistroval, že by sa tu niekto vyhhlasoval za odborníka na motory LIAZ a ich štartéry ale jednu dobrú radu ti dám - je na to taký prístroj, volá sa ohmmeter.
Reakcia na: Marek1978 #203129:
Toto je nejaká nová správa?
1. Využíva sa opcia na jednosmerné električky. Veď to bolo jasné hneď, ako Dopravný podnik vyhlásil tender! Veď tu sa využíva opcia pravidelne a dokonca ešte pred plnením riadnej objednávky. Aj teraz tu nie je nič z električiek, trolejbusy krátke jazdia nepravidelne- stále nikde garantovaná nízkopodlažnosť a na linke 210 sa vyskytujú aj staré- vysokopodlažné trolejbusy, kĺbových jazdí len 7, hoci ich už 18 dní malo jazdiť 15-, trolejbus s APU nejazdí stále, z autobusov je tu len jeden a pritom vo všetkých pŕíopadoch už DP uplatnil opciu. Ináč povedané, žiadna opcia v prípade DP neexistuje. Vždy auomaticky pri DP platí príklad: tender na 15 vozidiel + opcia na 15 vozidiel sa automaticky pri vyhlásení tendra = nákup 30 vozidiel. Takže správa o uplatení opcie na jednosmerné električky je už riadne stará!
2. Opäť DP tvrdí, obnovuje sa polovica vozového parku električiek. Ale ani to nie je nič nové. To tvrdí už dlho, ale ani zmienka o tom, kedy mieni obnoviť ďalšiu polovicu. Pri trolejbusoch hovorí o vyriešení problémov s výpravou na 25 rokov, ale zatiaľ to vyzerá na ďalších 25 rokov problémov. A to ešte chce nejaké autobusové linky zmeniť na trolejbusové. A z autobusov sa síce nakupujú 2/3 z požadovaného počtu, ale pritom jedna z vozovní bude mať v najlepšom prípade obnovenú len 1/3 kĺbových autobusov, kým ďalšie 2 vozovne celú. A zase ani slova o tom, kedy chce pokračovať v obnove vozového parku.

Takže táto správa nie je ani nová a ani dôležitá. O podstatných informáciách DP mlčí! Samozrejme, Marek to nie je tvoja chyba.
Dobre, páni tunajší experti určite, keď dokážu každému vynadať, ako kto čo nevie a oni vedia. Ňa, ukážte sa 🙂 Ako dopátrate na Karosáckom (Liaz ML 636 E) štartéri či nie je spálený bez toho, aby ste ho rozobrali? Relé cvaká, napätie na cievke je, ovládací kábel však vykazuje divoké hodnoty. Pred zapnutím až 120V, po zopnutí štartu 1 (chyba, skrat a pod.). prevodovka v poriadku, a nie, spôsob opráv ala ÚD DPB trieskaním kladivom po štartéri tiež nezaberá. Any ideas?
No a tom som zvedavý 🙂 kto sa ozve 🙂
Reakcia na: Sommelier #203124:
Ako si na všetky svoje tvrdenia prišiel?
Ahojte. Prosím nájdite si chvíľku čas na vyplnenie tohto dotazníka o kvalite prepravy cestujúcich v železničnej doprave. Aj týmto môžte pomôcť k skvalitneniu prepravy.
http://www.survio.com/survey/d/I3S9G4D6Y3F1N5P7T
Reakcia na: MatejBA #203125:
niekde tajne ukryté vo vozovni? 😉
Reakcia na: MatejBA #203125:
Aj to pravda ? Ale veď, práve pre ne, toľko stavebného ruchu na tratiach ako teraz nebolo, že mnohí ani nepamätajú ?
Reakcia na: Sommelier #203124:
"Ako laik by si mohol vedieť, že pevné podvozky sú práve vhodné pre rovné trate"

To hej, ale kde v BA mame rovne trate? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.