Ako laik by si mohol vedieť, že pevné podvozky sú práve vhodné pre rovné trate a mňa ako laika len potešilo, že dodávateľ prišiel s novým riešením, ktoré by malo byť do tohto mesta najvhodnejšie. Keďže sa jedná o električky vyvinuté pre Bratislavu, tak určite pri ich vývoji skúmali trate a na základe existujúcich poznatkov prišli s riešením dvoch otočných a dvoch pevných podvozkov. Možno tam hrajú úlohu aj iné, najmä finančné faktory, ale drahšie a (pravdepodobne) viac trate ničiace Alfy alebo iné porovnateľné električky imo nemajú veľmi byť ako lepším riešením pre BA, skôr naopak.
a toho 10.11. dotiahne na trat do dubrafky aj novu 30 T, mohol by ju odtiahnut rucne z Juraku az tam, by konecne bol chvilu produktivny a robil nieco zmysluplne ?
?
takže Ftáčnik 10.11. slávnostne otvorí trať Dúbravka a 11.11. slávnostne prejde na drezine od MFSSR po HlŠť s ďalším úsmevom hodným reklamy na zubnú pastu
ozaj, teraz bude mať MFSR pár desiatok mesiacov (kým sa neopraví druhá časť trate) luxusné parkovisko s novým povrchom na "dočasne" vybudovanej tram trati MFSR-HlSt? zase ako nejakú náhradu za obmedzenie a podobné zdôvodňovacie voloviny...
A je to naozaj tak potrebné? Čo také je v Rači, že potrebujú mať tri linky, zatiaľ čo Ružinov, Dúbravka a Vajnorská si musia vystačiť s dvoma? Ak je to prestup so SL, ten sa dá vykonať aj na Vinohradoch, hlavne keď je to cenovo rovnaké (pre držiteľov PCL).
Ďalšia vec, sú na to vozy? Nie že 1.11. zavedú 6 do Rače a o dva týždne pri otvrení Dúbravky zistia, že im akosi nevychádzajú vozy a opäť ju skrátia na Vinohrady? Alebo je to zasa len politický ťah a po voľbách sa rýchlo opäť skráti po Vinohrady?
Prečo zmizol semafor z križovatky "Saratovská / Drobného / Repašského"? Potešil som sa keď bol vypnutý, ale predpokladal som, že po oprave priecestia sa tam vráti.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jandro