Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #202446:
Moj typ intervalu pre L1 je nieco ako dnesna L95 , spicka 5-6 minut a sedlo 7-8 , vikend 7-8.

ADD2. Vsetci tu nadavali ako nepostacuje X13 na stanicu , tak dostanu teraz L1 v trase byvalej L13 zrejme s exkluzivnym intervalom. No nebolo by zle aj taketo daco

L1 - Bosakova - Sturova-N.SNP - Obchodna - Stefanovicova - HS a spat s intervalom 7-8 celotyzdenne
L11 Bosakova - Sturova - Spitalska - Americke nam. - Vazovova - Spitalska - Sturova - Bosakova len v spicke s 7-8 intervalom
Reakcia na: Dave177 #202442:
Ďakujem Vám všetkým za odpovede.
Reakcia na: Petto #202445:
Inak do Petržalky sa zatial plánuje len linka 1? Aký bude mať interval? Asi nie 8 min ako zvyšné eliny, to by myslím do Petržalky nestačilo. Lenže pri hustejšom intervale nebude zasa zbytočne často jazdiť spoj z mesta na stanicu?
Napadlo ma teda, či by nebolo lepšie, keby linka 1 jazdila v normálnom intervale 8 min a v špičke by sa do Petržalky pridala ďalšia linka (6 alebo 7).
Reakcia na: Juraj76 #202439:
pravdepodobe 1,4,6,7 .... 6,7 ako spickove linky v stave pred vystavbou trate do Petrzalky
Reakcia na: kecho #202438:
Hej hej, sedadla spajam, tyce cistim, vyhadzujem smeti. Inak, nechce niekto teraz kupit displej BUSE s povodnym neonovym osvetlenim???
Reakcia na: Juraj76 #202439:
Po otvoreni Petrzalky sa vrati povodne linkove vedenie s tymito odchylkami:
- zavedena bude L1 Petrzalka - Hlavna stanica
- L2 bude presmerovana na trasu ZST Nove Mesto - Hlavna stanica

Aspon taky bol posledny plan.
Reakcia na: Juraj76 #202439:
Ťažko povedať, ale podľa mňa dvojka nie. Tá by mala chodiť na Hlavnú stanicu.
Reakcia na: gabo15k #202440:
Ak myslis Skodu 25Tr tak na linke 33.
Zdravim, momentalne som v Ba a chcel by som niekde zastihnut duobus, kedze niesom odtial, vie mi niekto pomoct kde by som ho nasiel? Vdaka
Zaujímalo by ma, ako bude električková doprava na Šafku vyzerať, keď rekonštrukciu jeho aj starého mosta dokončia. Bude sem jazdiť len električka z Petržalky, alebo sa sem vrátia aj doterajšie linky (2,4,6)?
Reakcia na: fanatikmhd #202435:
to je ta, co je odparkovana na nevyuzitom kusku nedokoncenej cesty v zakrute medzi zeleznicnym prejazdom a Alberom?
Reakcia na: luky133 #202421:
Co ak je tam to lesenie prave preto, aby ludia nevystupovali z mhd? 😉
Spomínal tu niekto tram-train? V Košiciach sme ho už pred 10 rokmi vyskúšali!
http://imhd.sk/ke/galeria-media/186/tatra-ckd-kt8d5.html?#9799-3xCKD-521-359-a-721-006-5
Ponuka pre nadsencov-dnes od cca stvrtej budem pripravovat tu prazsku haraburdu na den otvorenych dveri. Ak ma dakto stare logo dpb, cifry na ev.c. a pod veci, pripadne chce prilozit ruku k dielu, volajte 907092777. Budem rad 🙂
Reakcia na: Mike #202433:
Jo, len ono to nie je len o prinose, ale aj peniazoch 🙂 Ak mam trat kde uspokojim potreby obrovskeho mnozstva ludi, ale v zivote to nemam z coho zaplatit tak nic z toho nebude, ale to este nemusi byt dovod aby som v pripade stavby novej trate neprojektoval trochu inak obluky a nepridal tretiu kolajnicu a uspokojit potreby sice menej ludi, ale s realnou moznostou to postavit.

Ale hej, najlepsie by bolo nevymyslat hluposti s tramtrainom 🙂
Reakcia na: 810zssk #202432:
Ja sa stotožním akurát s a).
Ja sám tiež nie som zástanca tramtrainu, všetko sa dá efektívne riešiť prestupom na hrane (keď už tak..)
Avšak niekto (HDI) tu vytiahol tram-train, ale na trati, ktorá bude mať potenciál (čo do cestujúcich) najskôr o nejakých 12-20 rokov. Tak hovorím, že máme trate a možné prepojenia, kde vieme že by to cestujúci hojne využívali (a uvítali) už dnes.

Lepší prehľad o prepravných tokoch a smerovaniach cestujúcich by nám mohol dať snáď aj ÚGD.
Reakcia na: Mike #202429:
Ja celkovo nie som zastancom tramtrainu a investicii do neho, ale v prospech tej Petrzalky podla mna hovori niekolko veci:
a) Ide o novu trat ktora sa beztak bude stavat od nuly a je mozne ju postavit v danych parametroch (navyse vacsina trate ide priamo)
b) Ide o trat na najvyznamnejsii stanicu v meste
c) Smerom na Rajku je volna kapacita na zel.trati a zaroven ide o dynamicky rozvijajucu sa cast mesta bez kolajovej dopravy

Netvrdim ze by to mala byt nejaka priorita, alebo ze tam je nejaky extra potencial, ale som toho nazoru ze pomer cena/vykon je lepsi ako pri inych potencialnych trasach.
Reakcia na: N/A #202430:
Takže ak je zámer prilákať viac cestujúcich do vlakov tak kapacita sa dá zvýšiť iba pridaním vagónov, alebo zaradením poschodových? Tak potom mi napadá iba možnosť spojiť dve súpravy s tým, že by sa automaticky rozpojili (také sa deje napr. na S-bahn Hamburg) a jedna by pokračovala po železnici na hl. stanicu a druhá do mestskej električkovej siete.. Ovšem ak by bolo technicky možné spojiť klasickú vlakovú jednotku s tramtrainovou.. Ale aj tak je to celé iba jedno veľké scifi..
Reakcia na: Mike #202429:
Trate nemajú potenciál, načo o tom vôbec uvažovať, keď je viacmenej vyčerpaná kapacita?
Reakcia na: 810zssk #202423:
Už keď sa tu riešia fantasmagórie a scifi ala tramtrain, tak potenciál má podľa mňa:
- TT-PK-Sv. Jur - Rača (trať 120) niekde prepojiť na Račiansku a cez Račko a Radlinského do mesta
- NZ-SC-Ivanka-Vajnory (trať 130) a buď cez Tuhovské alebo cez areál Istrochemu prepojiť na Vajnorskú a cez Trn. Mýto a Krížnu do mesta

a potom veľmi výhľadovo možno (po elektrifikácií) Kvetoslavov - Pod. biskupice - TIOP Ružinov - Ružinovská - Záhradnícka a cez Trn. Mýto a Krížnu do mesta
a samozrejme celkom ideálne ale žiaľ asi najvzdialenejšie by bolo spojenie trate 110 na Hl. Stanici potom na Štefánikovu a Nám. SNP, teoreticky cez Štefanovičovu a Karvaša niekam do mesta.

Prepojenie trate Rajka - Rusovce - Janíkov Dvor a "nosný systém" stredom Petržalky a o moste cez Dunaj je síce technologicky najjednoduchšie a asi aj najlacnejšie, ale v súčasnosti by bolo najmenej využívané a ten potenciál je fakt iba veľmi vzdialený (keď sa Čunovo, Rusovce a Jarovce každé rozrastú na trojnásobok počtu obyvateľov, res. keď sa postaví kompletne celé Južné Mesto (až po Jarovce) a bude tam bývať toľko ľudí čo v polovici Petržalky...

Lebo dnes nám z tohto smeru premáva kĺb (aj to je kapacitne nadohodnotené, stačí sólo) v špičke raz za 6 min. (90 91 191 801) a porovnajme si to s inými radiálami v meste...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.