Reakcia na: TomJ #202446:
Moj typ intervalu pre L1 je nieco ako dnesna L95 , spicka 5-6 minut a sedlo 7-8 , vikend 7-8. ADD2. Vsetci tu nadavali ako nepostacuje X13 na stanicu , tak dostanu teraz L1 v trase byvalej L13 zrejme s exkluzivnym intervalom. No nebolo by zle aj taketo daco
L1 - Bosakova - Sturova-N.SNP - Obchodna - Stefanovicova - HS a spat s intervalom 7-8 celotyzdenne
L11 Bosakova - Sturova - Spitalska - Americke nam. - Vazovova - Spitalska - Sturova - Bosakova len v spicke s 7-8 intervalom
Mike
- TT-PK-Sv. Jur - Rača (trať 120) niekde prepojiť na Račiansku a cez Račko a Radlinského do mesta
- NZ-SC-Ivanka-Vajnory (trať 130) a buď cez Tuhovské alebo cez areál Istrochemu prepojiť na Vajnorskú a cez Trn. Mýto a Krížnu do mesta
a potom veľmi výhľadovo možno (po elektrifikácií) Kvetoslavov - Pod. biskupice - TIOP Ružinov - Ružinovská - Záhradnícka a cez Trn. Mýto a Krížnu do mesta
a samozrejme celkom ideálne ale žiaľ asi najvzdialenejšie by bolo spojenie trate 110 na Hl. Stanici potom na Štefánikovu a Nám. SNP, teoreticky cez Štefanovičovu a Karvaša niekam do mesta.
Prepojenie trate Rajka - Rusovce - Janíkov Dvor a "nosný systém" stredom Petržalky a o moste cez Dunaj je síce technologicky najjednoduchšie a asi aj najlacnejšie, ale v súčasnosti by bolo najmenej využívané a ten potenciál je fakt iba veľmi vzdialený (keď sa Čunovo, Rusovce a Jarovce každé rozrastú na trojnásobok počtu obyvateľov, res. keď sa postaví kompletne celé Južné Mesto (až po Jarovce) a bude tam bývať toľko ľudí čo v polovici Petržalky...
Lebo dnes nám z tohto smeru premáva kĺb (aj to je kapacitne nadohodnotené, stačí sólo) v špičke raz za 6 min. (90 91 191 801) a porovnajme si to s inými radiálami v meste...