áno statické posudky a podobne, aj pplynári a iné.. lebo je to tma troška viacej hardcore ako s apredpokladalo.. žižkova minimálne mesiac ak by sa dobre a rýchlo pracovalo.. ale na slovensku nemožné
Zosun svahu nie je žiadna sranda. Statické posudky neviem, ale minimálne nejaký geologický prieskum. Plus, čo som videl, tak došlo k poškodeniu Žižkovej (a.k.a. Žiškovej ? ) ulice. Na jej opravu budu potrebné stavebné úpravy, zrejme spevnenie svahu. To taktiež nemôže spraviť pár robotníkov z Oravy s fúrikom, ale vyžaduje vypracovanie projektovej dokumentácie na základe geologického prieskumu. A to ešte nevieme reálne poškodenie komunikácie Ul. arm. gen. L. Svobodu, či tam nevznikli nejaké kapsy, alebo základ sinkhole.
no na vnutorny transparent by som sa vzdy nespoliehal to nieje vzdy tutovka aj ked by mozno mala byt....v podstate asi nechcel zavadzat informaciou keby mu tam naskocilo,,Peknikova,Zatevna,Stepna,Homolova...kedze sa tade momentalne nejazdi tak to prehodil, no na tiez zavadzajuci Technopol.. ?
Posielam srdečný pozdrav vodičovi 83, ktorý dnes poobede nechápavo krútil hlavou na výstupišti Pri kríži, keď mu ostalo vo vozidle asi 8 cestujúcich. Nabudúce buďte taký dobrý a nenahoďte cieľ opačného smeru Technopol na predposlednej zastávke a potom aj takí idioti ako ja si uvedomíme, že máme vystúpiť, lebo si na transparente ešte všimneme názov zastávky Pri kríži. Hanbím sa za to, že za 10 rokov života v BA som ešte nikdy nebol na konečnej Pri kríži a neviem, kedy mám vystúpiť z autobusu. Preto sa zásadne spolieham na vnútorný transparent, lebo akustické hlásenia sú pre DPB nadštandardom v roku 2014.
Veľmi zaujímavá je dnešná anketová otázka, ale podľa mňa je trošku nevhodne postavená... Ak by som mal hodnotiť prácu dispečingu, tak si myslím, že využívajú všetky možné informačné kanály, ktoré im umožňujú šíriť aktuálne informácie smerom k cestujúcim. Určite je cítiť zlepšenie v posledných mesiacoch.
Ak by som však mal hodnotiť komplexne, či DP dokáže promptne informovať o výlukách a to globálne, tak si myslím, že zaostávame a to dosť. Nie je to však vina dispečingu. Smerovanie dopravného podniku žiaľ nenasvedčuje tomu, že je tu snaha odkomunikovať niečo smerom k cestujúcim, ktorí aktuálne čakajú na zastávke.
Koľko máme zastávok, kde nám hrá reklama/rádio?
Koľko máme vozidiel, kde je bezplatné wifi?
Koľko máme vozidiel, kde v telke hrá nejaká reklama?
Koľko máme zastávok vybudovaných elektronickým transparentom, ktorý dokáže okamžite zobraziť informácie o príchode najbližšieho spoja alebo o najbližšej alternatívnej zastávke v prípade výluky?
Ja síce odpovede na prvé tri otázky neviem, ale keď si ich niekto dohľadá, tak mu bude jasné, že aké sú priority DPB. Informačný systém, ktorý je základnou časťou menších aj väčších miest na svete už minimálne 15 rokov, je braný v BA ako nejaký zázrak, ktorý sa ešte musí vymyslieť.
..mozno tie navyky aj maju ale ich nemaju kde praktizovat...?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
endrucio