Keď tu už spomínate zákon o dráhach, pozrite si aj §46 a 49. Vymýšlate nové trate, ale keď je nejaká existujúca preťažená, čo sa dá reálne vidieť, máte pochybnosti. Na trati BA-DS sa porušujú predpisy už pri konštrukcii GVD.
RJ by súčasný stav postačoval, takt polhodina + REX je asi maximum, čo tam bude. Problém má Metrans, že nevie pretlačiť vlaky.
Ktorá dvojkoľajka má toľko vlakov ako trať 131?
Odporúčam naštudovať ncp trate BA-DS-KN, zoznam vlakov ND atď.
RJ by súčasný stav postačoval, takt polhodina + REX je asi maximum, čo tam bude. Problém má Metrans, že nevie pretlačiť vlaky.
Ktorá dvojkoľajka má toľko vlakov ako trať 131?
Odporúčam naštudovať ncp trate BA-DS-KN, zoznam vlakov ND atď.
AAA
(1) Návrh systému úhrad musí manažér infraštruktúry odôvodniť a vypracovať v súlade s regulačným rámcom podľa § 53 ods. 1 písm. b), s podmienkami používania železničnej siete podľa § 37 a s rozsahom poskytovania služieb podľa prílohy č. 13 časti B. Manažér infraštruktúry je povinný poskytnúť železničným podnikom všetky potrebné informácie o jednotlivých úhradách a cenách za služby poskytované podľa prílohy č. 13.
(2) Úhrady za minimálny prístupový balík a za traťový prístup k servisným zariadeniam podľa prílohy č. 13 navrhne manažér infraštruktúry na základe variabilných nákladov, ktoré mu vznikli priamo prevádzkou vlaku na železničnej infraštruktúre.
§ 3 ods. 12 Výnosu URZD o regulačnom rámci pre určovanie úhrad za prístup k železničnej infraštruktúre:
"Pri určovaní úhrad za regulované služby sa uplatní zisk vo výške nula."
Keďže to vychádza zo smernice 2001/14, resp. novej 2012/34, tak pravdepodobne by sa tieto ustanovenia vzťahovali na každého manažéra infraštruktúry okrem vybraných prípadov uvedených v tých smerniciach. V našich podmienkach je ale len jeden manažér infraštruktúry, teda sa tým asi ani nikto bližšie nezaoberal.