Máš niekoľko mesiacov meškanie v informáciách. RegioJet má medzičasom objednané Vectrony (som fest zvedavý, či ho Siemens stihne do konca roka schváliť aspoň do skúšobnej prevádzky) a z tých deviatich Traxxov je šesť našich a tri LTE-čky a žiadny nie je pre RegioJet.
Hlavne v tomto prípade boli vodiči leniví skladať plenty a rozkladať kuplovačky, lebo za nimi už stál ďalší voz a nebolo treba čakať na ďalší voz, čo vypotila hovorkyňa.m
Regiojet Bratislava - Košice bude kopírovať časový interval rovnakého dojazdu s IC ZSSK avšak mu pribudne viac zastávok čo si táto súprava sľubuje byť o to rýchlejšia, čo i súkromný dopravca potvrdil, Zastaví s IC vlakom aj v Štrbe. "Bude jazdiť s 12 zastávkami, a to Bratislava, Trnava, Trenčín, Považská Bystrica, Žilina, Vrútky, Ružomberok, Liptovský Mikuláš, Štrba, Poprad-Tatry, Kysak, Košice a späť. Na uvedenej trase budeme jazdiť s desiatimi vagónmi na jednej trase vrátane detského oddielu,“ konkretizuje Petra Nováková z RegioJetu . .http://www.zelpage.net/zpravy/9285#komentare Petra Nováková, tisková mluvčí Student Agency a RegioJetu, oficiálně potvrdila, že: „…pro žluté vlaky RegioJet na Slovensku plánujeme používat elektrické lokomotivy Bombardier Traxx. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/Db-146207-00_c.jpg . Předběžný jízdní řád spojů RJ na Slovensku viď TU http://www.zelpage.net/zpravy/9285#komentare
Ten komentar (akokolvek s nim nesuhlasim) ale smeroval k tomu ze tie sedadla podla autora nie su pohodlne. To nemusi byt ani chybna norma, ani nadpriemerny vzrast - norma kludne moze povolovat aj nekomfortne sedenie, nie je predsa urcena na zabezpecenie komfortu.
To je síce pravda, ale zas ak výrobca normu dodržal a miesta nie sú vhodné na sedenie, tak buď je norma zlá (a mala by sa zmeniť), alebo dotyčný sťažovať nie je svojím vzrastom priemernou osobou. Potom sa môžeme baviť, kde je hranica medzi tým, koho za takú osobu považovať (a koľko miesta vyhradiť) a koľko sedadiel bude vo vozidle.
K tej druhej vete: To ze existuje norma este neznamena ze tato norma je zarukou komfortu. Predpokladam ze zohladnuje len bezpecnostne (pripadne este zdravotne) poziadavky a neriesi komfort cestujuceho. Normy su spravidla minimalnym standardom, ktoreho splnenie znamena ze vysledok je prijatelny, ale neznamena ze je dobry
Pozri sa väčšina takýchto ľudí sú len zakomplexovaní šotomaniaci, ktorý nevedia nič iné ako v kuse nadávať na SOR. Ten priestor na nohy mi tiež v pohode (najmä vzadu do je komfort). Najväčšou "vadou" tých trolejbusov je však nápis SOR v prednej časti vozidla ?
Ja som raz takto pomáhal tlačiť trolejbus pri zastávke Priekopnícka smerom na Čiližskú, vodič tiež nechtiac zastavil na takomto mŕtvom bode. Ruky som mal tak špinavé, že sa mi ich podarilo umyť asi na pätnásty pokus. Chcel som si vtedy zo srandy nechať od DPB preplatiť náklady za vodu a mydlo. ?
Tak tá vzdialenosť ktorú som si myslel možno bola z Konye, ale majú to mať aj naše (na min. 100m)... viď zverejnené PDF so zmluvou, str. 144, bod 3.8. Núdzový pojazd.
Áno, na všetky linky verejnej dopravy zahrnuté do VOR v zóne 100. Vo vozidlách WLB máš nad dverami schému s vyznačením, ktorá zastávka je v ktoreh zóne, posledná v zóne 100 je zastávka (názov si nepamätám) pred zast. Shopping City Süd.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023