Inak klasickí negramotní slovenskí cestári nezvládajú veci, ktoré by zvládol aj šiestak. Odmyslím si teraz gramatické veci na dopravnom značení typu KarlovÁ Ves, prípadne BezručovÁ a odstraňovanie prenosného dopravného značenia v smere premávky (!). Ale použiť výstražnú značku s príkazovým významom, to je fakt už iný level.... No comment....
Z dpb.sk:
"Sťažnosť podaná elektronickou poštou (tzv. e-mailová sťažnosť) so zaručeným elektronickým podpisom sa považuje za písomnú sťažnosť. V prípade, že e-mailová sťažnosť je zaslaná bez elektronického podpisu, je považovaná za písomnú len vtedy, ak ju sťažovateľ do piatich pracovných dní od jej podania písomne potvrdí podpisom."
Odkedy akceptuje DPB sťažnosti už len poštovou formou?
Naposledy som podával cez online formulár a stačilo vyplniť osobné údaje. No teraz, keď chcem vyreklamovať, že mi automat zožral 1,8 EUR bez vytlačenia lístkov, tak to chcú aby som poslal poštou.
Je iná možnosť si to vykomunikovať s DPB elektronicky? Nemienim platiť pošte 45 centov. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8347/aktualne-vyluky.html#120962-Presmerovana-doprava-pocas-uzavery-casti-Botanickej-ul