V stredu 4. 6. 2014 o 16:30 sa v Karloveskom centre kultúry na Molecovej ulici uskutoční verejný híring s Ing. Tiborom Schlosserom, CSc., hlavným dopravným inžinierom mesta Bratislava o rekonštrukcii električkovej trate v Karlovej Vsi.
Ing. Schlosser bude prezentovať vízie hlavného mesta a môžete mu položiť na túto tému otázky či podnety, ktoré by z Vášho pohľadu nemalo hlavné mesto pri rekonštrukcii opomenúť.
"Na doklade sa nachádzali daňové identifikačné čísla obidvoch subjektov, aj dopravného podniku, aj firmy Car Towing. Je to v rozpore s koncesnou zmluvou, ale tiež s daňovými predpismi, keďže Car Towing vystavoval daňové doklady v mene inej spoločnosti," hovorí predseda dozornej rady DPB
danovy doklad = faktura, podla vsetkeho sa uctavola viac ako sa ma, preto ta strata...
Inak neuvažuje sa aj nad zrušením zastávky STU pre električky, po sprevádzkovaní terminálu Blumentál? Podľa mňa by to nebolo na škodu, nakoľko tá zastávka nie je veľmi využívaná, nastupuje a vystupuje tam vždy len pár ľudí, ak vôbec niekto.
Inak všimol som si (tu v diskusii) jeden paradox.... Už vyše mesiaca (a ak vezmeme že od objednávky je to vyše polroka) mešká výroba 15 ks palubákov a 60 ks označovačov a všetci si z toho robia len srandu... By som chcel vidieť tie reakcie, ak by ich dodávateľom nemalo byť BUSE, ale EMtest.
Dalo. Ale to je ten celý problém prečo nestihli zaradiť tie tbusy 1.mája ako sa dušovali na prvej tlačovke aj spolu s počiatkom, primátorom a spol. A preto boli aj tie články a reportáže, voči ktorým sa DPB tak ohradzuje.
Že meškala výroba palubákov a ich domontovanie do tbusov.. a potom keď by už "krabice" a označovače boli, ešte sa vyvíjal/dorábal softvér. Teraz keď už je možno v pár vozoch nahratý (podľa dispečerského fóra testovali už vozy (teda skôr palubáky) s nahratými službami) tak by to školenie mohlo byť aj v kanceláriach...
Čisto teoreticky: nedalo sa vyrobiť pár palubákov v predstihu a školiť sa v kancelárii offline? Či to nedokáže emulovať prítomnosť trolejbusu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Že meškala výroba palubákov a ich domontovanie do tbusov.. a potom keď by už "krabice" a označovače boli, ešte sa vyvíjal/dorábal softvér. Teraz keď už je možno v pár vozoch nahratý (podľa dispečerského fóra testovali už vozy (teda skôr palubáky) s nahratými službami) tak by to školenie mohlo byť aj v kanceláriach...