ináč by ma zaujímalo, že keď plánovali trať v rači či rozmýšlali, páči sa mi že medzi zastávkami Hybešova-Detvianska ide doslovne po "dedine", lebo sú tam rodinné domy v okolí trate len, skôr ma zaujala tá prudká zákruta smer Komisárky však ty kks kým človek tou zákrutou prešiel, to trvalo,.... myslíte si že keď sa bude nejako račianska radiála v tých miestach opravovať, nebolo by treba upraviť aj geometriu a všetko možné, nech je oblúk slabší a tým pádom že by sa šlo rýchlejšie tadiaľ?..
"spievali", áno chápem hlučný prejav, len to bolo tak falošné, že som sa len smial boli troška opitý, úprimne lepšie spev, ako vandalizmus
ta víš ako ale bolo to peknépotešenie ..
Aj odbočka Kúty Marchegg Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk. Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval.
Pekne som sa okašľal. V domnení, že linka č. 51 dnes už chodí na Trnavské mýto, som tam čakal od 12:19 do 12:26 (odchod 12:21) a nič. Volám na infolinku a tam mi teta povedala, že autobus ešte nechodí na Trnavské mýto. Ja ja vravím, že odkiaľ to mám vedieť, keď na ich stránke (dpb.sk) a ani na zastávke nie je žiadna informácia? Teta na to nič, a to bol koniec hovoru.
Vidím, že informovanosť cestujúcich je na 1. mieste.
V tych dlzkach co popisujes sa podla oficialnych zdrojov vyraba Alpino, nie Urbino. Netusim preco to niekde predavaju, resp. prevadzkuju pod nazvom Urbino, ale realne by to malo byt Alpino.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mark178
spievali ľudovky, ako moc im to nešlo ale pobavili