Dost dobry, kriticky material. Len aby sa aj podla neho dalej zachadzalo.
A pridal by som tam este nieco take ako: Ziadne sukromne zaujmy platene z verjenych financii
Naco ma vlastne ta jednosmerna elektricka zberac nad 2. clankom? Je to tam rovno napojene na pohon alebo preco? Lebo to velmi nepekne vyzera. Takisto aj pri obojsmernej by bolo krajsie ak by bol zberac nad strednym clankom...
mne sa páči obratisko molecova, ak to tak chápem bude to malé električkové obratisko či sa mýlim?. konkrétne strana čísl 6, bod 5
a presne viem v ktorých meistach by to mohlo byť som sa nad týmto cez týždeňzamýšlal, keď som čakal na 139
O čom presne je ten materiál? Podľa mňa iba nejaký orientačne koncepčný.. Až bude nejaká reálna projektová dokumentácia potom sa budem tešiť že "konečne"
(Btw. aj na trolejovanie 63ky bola projektová dokumentácia a tiež sa ten proces vraj pozastavil..)
bod 4 ďalší rozvoj trolejbusových tratí doplniť:
• TT Mlynská dolina - Karlova Ves, ako prepojenie systému trolejbusových tratí
s možnosťou priameho prepojenia mesta s Kramármi a Karlovou Vsou s napojením na
súčasnú samostatnú trať Molecova – Kuklovská (nahradenie autobusovej linky 32
trolejbusmi). Uvedené riešenie zabezpečí dopravu s trolejbusmi bez pomocného
dieselového pohonu na linke 33. Podľa realizácie predstaničného priestoru (námestie
F. Liszta), riešiť aj možnosť odbočenia na Hlavnú stanicu v smere od Pražskej ulice.
Dost by ma zaujimalo preco Vajnory zahrnaju medzi priority, uprimne nerozumiem naco ta trat vlastne bude dobra a komu ma sluzit. Pritom penazi bude stat celkom dost.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
(Btw. aj na trolejovanie 63ky bola projektová dokumentácia a tiež sa ten proces vraj pozastavil..)