Poďakuj nášmu všeobecne oblúbenému. Ing. Poltretinovi. Keď som ešte jazdil ja, zácvik na nový typ vozidla trval jedno dopoludnie na Hroboňke (tak 10-15 ľudí) a poobede si každý prešiel pár zastávok a bolo po školení.
DPB ale samozrejme mohol poslať vodičov vopred sa vyškoliť do Prešova, Žiliny, Hradca, Pardubíc...
Inak, keby som bol DPB, tak si kúpim auto, nechám predavača nech sa potom 3 mesiace na ňom vozí a potom ho strčím do svojej garáže s tým, že sa na ňom musím naučiť jazdiť... ?
Ja neviem, to je koľko vodičov trolejbusov v BA? Alebo sa každému venujú celý deň? Veď to sú ľudia, čo museli prejsť 3 skúškami na VP a niekoľkými praxami a zaškoleniami.
kľudne šetri ďalej, do septembra sa určite žiadne kĺbáky vyraďovať nebudú, keď začnú premávať 31Tr, najskôr pod autogén pôjdu 15Tr z prvej série, takže na odkúpenie 15TrM si ešte počkáš ? ? ?
aspoň bude dosť času na preškolenie vodičov a nenastane rovnaká situácia ako s 30Tr ?
ozaj a sú tu už všetky? podľa katalógu vozidiel by tu ešte stále nemali byť 6001, 6005, 6010, 6011 a 6013...
Môžeš im napísať na facebook, ale ubezpečím ťa, že dostaneš odpoveď typu: Situácia sa vylepší dodávkou nových vozidiel, mimochodom vozový park sa nikdy neobnovoval v takom rozsahu ako za súčasného vedenia. (A to je ešte ten lepší prípad keď sa ráčia odpovedať )
nie ja si robím srandu ? pri tom množstve neoverených info čo sa tu pohybujú od agentúry JVP tak je to viac ako prospešné. inak taká otázka ako mám do DPB napísať že polovica odchodov jednej nemenovanej linky z nemenovanej zastávky v popoludňajšej špičke je robená s 1 až 3 minútovým náskokom oproti CP /nie nie je to predchádzajúci spoj - interval 20 min údaje overené z palubáku/
aby tie elektricky boli aspon tak dobre ako sory, mali by mat aspon 8 dveri
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jano3224