V katalógu som si všimol (zrejme veľmi predbežné) údaje o obsaditeľnosti vozov s a bez APU - 60 a 94, pričom sa s APU stráca 6 miest na sedenie a 30 na státie.. Vo verzii s APU pôjde predpokladám o vnútorné obloženie zhodné s autobusom - tj motorová veža (?) takže za skutočnú stratu možno považovať ani tých 6 na sedenie - 4 ? A možno niečo málo na státie k tomu ?
Hm, tak už novým trolejbusom nalepili čísla. Vpredu ich nedali miesto ŠPZ a ešte aj na opačnú stranu ako na NB busoch...
Inak neviete či sa vrámci novej zastávky na Radlinského spraví aj nový povrch chodníka pred daňovým úradom? Lebo vyzerá že to nechajú také zničené, dnes to rezali kúsok za obrubníkom.
Zrejme to stále súvisí s jedným úradom, ktorý sa snaží vnášať byrokraciu tam kde netreba... Mňa skôr zaujíma kedy namontujú nový palubák + označovače nech konečne zistím čo to bude zač. ?
Dnes zaujímavá porucha na SOR 4229 kedže rám krásne pracuje a je vidno ako je cast za kĺbom je prehnutá,- spôsobuje vychýlenie dverí ktoré sa pri otvorení zadrhávajú vo vodiacej liste a nemôžu sa zatvoriť,bolo vidieť že už to aj opravovali, ale asi lehká konskrukce vozu SOR to nedovoluje. ? Takže SOR návarky asi nepomáhaju.
možno o pár milidecibelov ale určite nie o moc lebo tu najväčšiu hlučnosť spôsobujú trete neudržiavané.. tam kde je dobrá trať električka len tak svištíí.. možno sú nezakryté kvôli tomu aby sa k nim lepšie dostávalo v prípade údržby/poruchy
Ahojte! Preco u nas jazdia vsetky alebo velka vacsina elektriciek s nezakrytym podvozkom? V inych mestach bocne kryty na podvozkoch su myslim standardne namontovane. Nepomohlo by to napr. znizeniu hlucnosti?
42cm je predsa "najsirsia" ulicka spomedzi vsetkych vyrobcov bus karoserii. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mark178