Mohlo by sa už niečo spraviť s linkami, ktoré chodia cez Mokrohájsku a Tesco Lamač. Je to tu veľmi komplikované. Pripomína mi to Slovak Lines, ktorý v úvodzovkách "losuje" na ktorej zastávke bude spoj stáť a ktorú bude obchádzať. To isté platí tu. Je tu strašne veľa variantov zastavovaní.
Sú tu linky, ktoré stoja iba na Mokrohájskej
21, 30, 83, 84
ktoré stoja iba pri TESCU Lamač
63, 192
ktoré stoja aj na Mokrohájskej, aj pri TESCU Lamač
130
ktoré stoja pri TESCU Lamač len jednosmerne
37, 63(ráno smer mesto)
a také, čo nestoja ani na Mokrohájskej a ani na Tescu Lamač
25, 92, 37(smer CMO)
A načo bolo dobré, že teraz prišli ďalšie trolejbusy na prenájom? Samozrejme na to aby sa niekto nabalil a o pár mesiacov ich odpredal za oveľa menej nejakému sporostredkovateľovi, ktorý ich predá smerom na východ. ? Ja som zvedavý či DPB bude 14Tr a 15Tr šrotovať, odpredá ich sprostredkovateľovi alebo to spraví ako iné dopravné podniky, že ich priamo predá niekomu inému.
Samozrejme samotne prehodenie zelenej neucini zazraky, ale co som chcel vyjadrit bolo, ze by sa mal preferovat tah Ul. 29. Augusta. Ono by bolo potrebne tie dva semafory (+ Karadzicova x Mlynske Nivy) zosuladit tak, aby sa kolony od 29. 08. mohli plynulo presunut, kedze dalej su cesty sirsie a tam by to uz nebolo take ucpate.
Az budem mat raz viacej casu tak si to tam presne pozriem a mozno vypracujem nejaky navrh...
úplne super si to vystihol.. podľa mňa sa tam nachádzajú totálne pičo**ny... .nič iné ma nenapadá... ako dobre nad nápravami nepoviem nič ale ako napríklad čo je to 2-sedadlo vyvýšené medzi 2-3 dverami ej blobsť ho takto až dvíhať, a tam by sa našlo viac toho... všeobecne keby nemali sorky tak blbo rozložený priestor boli by lepšie..
A kam by si púšťal tie autá z 29.8, keď tá stopčiara pred Karadžičovou (Dost. Radom) má slabú priepustnosť? Dunajská plus 29. august by malo produkovať toľko vozidiel, aby akurát prešli cez Karadžičovu. Keby si ubral zelenej z Dunajskej a pridal 29. augustu tak by sa aj tak iba zaradili do kolóny ktorá bude medzi tými dvomi križovatkami.
Celý ťah 206-208 Hodžovo - Kollárko - Mickiewiczova - 29. august je stále v špičke plný obojsmerne a dochádza tam k veľkým meškaniam... a chytajú to aj 207/212 cezMickiewiczku po Americké nám (a opačne). Tam treba systémovejšie opatrenia než len presúvať zelené medzi smermi...
Minule som stopoval na Kollárovom námestí, koľko stojí 208 pred Alžbetkou. Celkovo to bolo 3 minúty 40 sekúnd, a to som stopoval až odvtedy, ako sa predok trolejbusu objavil spoza Alžbetky na Mickiewiczovej. ?
Dnes odchody na L208: Kollárovo námestie: -5 Ul. 29. Augusta: -11. Normalne premavka bola taka pomala, ze som za sebou videl tri 208icky. Tento fenomen som si vsimol uz niekolko krat, nabuduce normalne skusim ci sa zo zastavky Špitalska dostanem na 29.08. peso rychlejsie ako trolejbusom.
Tento problem by sa podla mna dal ciastocne vyriesit tym, ze by sa predlzila zelena na lavom odboceni z Ul. 29. Augusta na Mlynske Nivy. Zelena z Dunajskej na Mlynske Nivy trva niekolko nasobne dlshie, co je vsak zbytocne lebo tadial ide ovela menej aut. Ked maju auta z Dunajskej cervenu, tak sa tam nahromadi okolo 5 aut, na Ul.29.08. su zato kolony az po Medicku Zahradu, Spitalsku ci az ku Kollarku. Tipujem ze mesto toto nebude samo od seba riesit, mozno by mi niekto mohol povedat, kam mam poslat podnet o upraveni signalneho planu, alebo ci to ma vobec zmysel poslat podnet...
Re #198879 mark178: Ono by urcite bolo vhodne trochu pomenit ten interier v morkach. Ako prve by som vsak chcel vediet, co sa skryva pod tymi stupienkami, ktore sposobuju, ze (takmer) niesu ziadne sedadla dostupne z nizkej podlahy.
Re #198881 skopi: Ako taky muz raz povedal: Slow-akia ? A tusim aj predlzili cas "modernizacie", ked sa nemylim, tak boli povodne naplanovane 3 mesiace (90 dni) a nie 4
Re #198884 Mikimaus: To vsade mame kampane tykajuce sa globalneho oteplovania, zda se su na velke hnede. Ked uz nejdu vysutazit plynaky, tak mohli aspon dat ako kriterium spotrebu, ale no co uz...
Re #198888 M.C.: Ak by sa nejaky zapadny kvalitny vyrobcovia ako MAN prihlasili do tendra, bol by to pokrok, kedze som raz niekde cital, ze zapadny vyrobcovia nemaju zaujem sa tu prihlasovat do sutazi lebo tu je vysoka korupcia a obcas zvytazi ten "vyvoleny" (niekde som tento vyrok cital, nemusi to byt vsak 100%-na pravda, aj ked to znie dost realne...)
Re #198897 mark178: Dufam ze pri tych novych zastvkach pridaju nieco co autistov poriadne spomali aby zastavkou presli rychlostou chodze, bezpecnejsie by vsak bolo keby auta odtial uplne vylucili...
len taká otázočka?.. bude sa rušiť zastávka Vazovova po dobudovaní uzla Blumentál?.. teda ja Floriánske námestie... Vazka pre linky 3,5,6
dnes som tam nastupoval a jeden IGK nás tam skoro rozmliaždil.. a ešte nadával že kde sa hrabeme.. keĎ prichádzala električka..
Ako sa robí výluka počas maratónu.
Všimnite si, prosím, tie časti, v ktorých sa píše o náhradnej doprave a o kapacitnom posilnení metra v prípade potreby.
ináč dnes som bol pozrieť štúrovú, bol som okolo 14:00 a vajanského nábrežie blo relatívne dobre prejazdné s minimálnym meškaním... takže v pohode... aj policajt stojí na prechode pred malu scénoua reguluje to tam.. takže to dobre vymysleli... osdtraňujú aj koľaje k vozovni martanovičova a asfalt spomedzi koľají je už takmer ostránený.. celkom dobre im to ide
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tedomík
Sú tu linky, ktoré stoja iba na Mokrohájskej
21, 30, 83, 84
ktoré stoja iba pri TESCU Lamač
63, 192
ktoré stoja aj na Mokrohájskej, aj pri TESCU Lamač
130
ktoré stoja pri TESCU Lamač len jednosmerne
37, 63(ráno smer mesto)
a také, čo nestoja ani na Mokrohájskej a ani na Tescu Lamač
25, 92, 37(smer CMO)
Takýto systém neskutočne pletie ľudí