Reakcia na: Valec #198488:
DPB si túto situáciu zavinil sám, keďže sa zúrivo bránil (aspoň za čias, keď som bojovall s veternými mlynmi Milana Vodnáka a Igorka Paru) parafilovým prevesom, ktoré tlmia prenos vibrácií a podobne. Podľa poslednej vety v článku sa hádam už aj v DPB mení situácia k lepšiemu. Všimnite si sitáciu napr. vo Viedni - tam pokiaľ môže nielen trakčné vedenie ale aj verejné osvetlenie visieť na prevesoch, zakotvených do budov, je prakticky vylúčené, aby sa stavali stožiare. Ako konflikty s majiteľmi budov ohľadne prevesov rieši DPMP (Pardubíc, nie Prešova), som už spomínal.

bolo by to kratšia cesta a pravdepodobne by mohli zdržania na celej trase bez vyrovnávačky do 5 minút byť
810zssk