dovolil som si upraviť verziu toho obrázka.. samozrejme je to len zo srandy... prečo tadiaľ kadiaľ som dal tie nové trate?...
aupark je jasný využívaná trať by to bola...
potom okolo eurovey, aby nešlo všetko cez centrum úplné a tadiaľ proste chodieva dosť ľudí
odbočka ružinov-zlaté piesky.. v prípade mimoriadnej udalosti niekde v okolí vazovovej aby aspoň električky mohli tadiaľ premávať
potom odbočenie z ružinovskej na vajnorskú.. ak by ssa diala výluka nikde poprípadne nieoč iné treba prepojiť trať to isté aj trať na vajnorskej s račianskou
ešte keby sa dalo nejako cze patrónku lebo Kv a dúbravka sú v prípade dopr nehody alebo čoho odpísané úplne
Chcem pochvalit napad s virtualnou zastavkovou tabulou a zaroven sa opytat, ci je v plane aj aplikacia napr. gPlay AppStore..atd ak sa osvedci testovacia verzia
Tá trať nebude mať podľa mňa veľký zmysel po otvorení Petržalky. Šafko doteraz slúžilo ako prestupný uzol medzi elinami a autobusmi do Petržalky. Do Petržalky sa však bude dať ísť električkou už od Námestia SNP. Príde mi logickejšie, aby eliny z KV šli cez Jesenského, kde je zastávka pred divadlom a v historickom centre. Aj teraz pri tej výluke je tá zastávka veľmi využívaná a má potenciál. Šafko by chýbalo iba kvôli UK a Eurovea. Euroveičania však chodievajú radšej 28, ako elinou.
V mojom návrhu na 1LV električiek som tento úsek vynechal a používať by sa mohlo iba v prípade zavedenia posilovej 10 na Zlaté, alebo pri akciách v meste, kedy je z Jesenského vylúčená električková doprava https://www.facebook.com/photo.php?fbid=748393421838015&set=gm.10151870294056567&type=1&theater
PS: tie intervaly si nevšímajte (1tka by chodila menej často)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink
http://lightrailnow.wordpress.com/