Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #198181:
tak Citelis asi tazko. Cital som ze s nimi koncia a prichadzaju s Urbanwayom
Reakcia na: Andy #198185:
Kedze 30T ma dvere na oboch stranach tak na niektorych miestach kde ma 29T sedadla bude mat 30T priestor na statie 😉
Vie niekto vysvetliť, ako je možné, že jednosmerná električka 29T má nižšiu obsaditeľnosť než obojsmerná 30T? Veď logicky, keď má 30T vzadu miesto zabrané kabínou, ktoré by inak mohlo byť využité na stánie/sedenie, mala by mať obsaditeľnosť nižšiu, nie? 🙂 V čom je ten háčik?
ak by to vyhral mustang z levoče bola by sranda 😃 😃 😃 najlepšie je jeho "turbo" 😃 som jazdievla jedným, to bolo ako F1 ale keď ho dlai preč bol to len obyčajný bus 😃
Reakcia na: 810zssk #198168:
Sranda je, že pri kĺbových autobusoch chcú len jeden ks bočného panelu a nie dva ks ako je teraz štandardom. Buď ide len o preklep alebo menší krok späť...
Pre 810zssk: Ano,ja som to aj tak chapal,ze to je max dlzka ☺
Ale bolo by fajn mat tu dlzku a aj dobre vyzera,taktiez aj Solaris.
Pre Marek1987: Ja som vedel,ze Mercedes vyraba dlzku 18 ale myslel som 18,75 tu nevyraba. No ale taktiez vyraba aj mensie verzie oznacenie je nasledovne : do 10 m Citaro K, do 12 m Citaro L / Low Entry LE , do 18 m Citaro G no a na koniec GL 20m. No a do L rady aj 15 m tusim.
Inak dakujem vam chlapci.?
Reakcia na: MatejBA #198178:
No tak to sto krat radsej SORku ako Citelis.
Reakcia na: MatejBA #198177:
Iveco je pekné, pokiaľ sa na neho len pozerám z auta, ale inak to teda oproti SORu zrovna výhra nie je. ?
Reakcia na: 810zssk #198175:
Napríklad Mustang z Levoče? 🙂
Reakcia na: MatejBA #198177:
Ci Irisbus ci ako sa volaju teraz.
Reakcia na: Marek1978 #198176:
Tak mozno este nejakym zazrakom pride Iveco sem 😃
Reakcia na: MatejBA #198174:
Mercedes sa na taku cenu asi nedostane, ale nepredbiehajme.
Reakcia na: MatejBA #198174:
Mercedes prilis nepredpokladam. Ale Solaris by bol fajn, pripadne nejaky vyrobca z vychodnej Europy.
Reakcia na: 810zssk #198168:
Kiez by to vyhral Solaris ci Mercedes 🙂 (ale skor ten mercedes by som ja preferoval)
Reakcia na: N/A #198170:
Ale ved nikde nie je napisane ze ten voz musi mat 18,75 m. To je maximalna dlzka.
Reakcia na: N/A #198171:
Citaro aj Conecto maju 18m
Takze sa trochu opravujem. MAN vyrobil verziu 18,75m s 5 Dverami a je na skuskach. Samozrejme vyraba aj mensie verzie. Len u Mercedesu som si neni isty.
Reakcia na: 810zssk #198168:
Co sa zakazky tyka super. Solaris vyraba 18,75m verziu, Sor detto, o ostatnych netusim. Man a Citaro urcite nerobi ale mozem sa mylit.
Reakcia na: 810zssk #198168:
Ohľadne predispozície interiéru tam nie je nič? (počet sedadiel bez schodíka a pod.)

Inak super, každopádne ?
Klucove body vybavy:
- plne klimatizovany interier, okna musia byt uzamykatelne
- kamerovy system snimajuci interier vozidla, dverny priestor (okrem 1. dveri), oba boky vozidla a tiez situaciu pred vozidlom a za vozidlom
- informacny a tarifny system je podobnej specifikacie ako pri elektrickach a trolejbusoch, zrejme teda pojde o system novej generacie od BUSE
- vozidla bude vybavene aj oznacenim cisla linky na lavom boku (upustilo sa ale od oznacenia ciela na zadnej stene - vzadu bude len linka)
- vozidla budu vybavene oznacenim poradia na linke prostrednictvom elektronickeho displeja (odpadne sucasne pouzivanie tabuliek s poradim)
- podobne ako v elektrickach a trolejbusoch bude novy tarifny system vediet citat cipove karty a mat dotykove ovladanie, novinkou je ale vybavenie oznacovaca pri prednych dverach tiez systemom na automaticku kontrolu SMS listkov, pripadne listkov vo forme 1D a 2D kodov
- informacny system vo vnutri vozidla bude vyuzivat LCD TFT technologiu, zatial co vonkajsi vizualny informacny system zostava v podobe DOT-LED transparentov
- system bude mat styri okruhy akustickeho hlasenia: prvy pre vodica (hlasenia z dispecingu), druhy do interieru, treti pre vonkajsie hlasenia v priestore prednych dveri a stvrty pre vonkajsie hlasenia do priestoru vsetkych dveri - hlasenia budu moct byt zive z kabiny vodica, alebo prednahrate
- akusticke hlasenie vo vozidle bude mat automaticky regulovanu hlasitost podla aktualnej hlucnosti v danom prostredi
- vozidla budu vybavene systemom automatickeho pocitania cestujucich
- vsetky napisy v interieri musia byt okrem slovenciny tiez v anglictine
- zjednotene tlacidla pre znamenie vodicovi a dopyt
- vyzaduje sa tlacidlo signalizacie nudzoveho zastavenia co sa v ostatnom case nezvyklo pouzivat

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.