Pre tých, ktorí tu nedávno navrhovali nástup prednými dverami, aby sa odhalili čierni pasažieri, tak tu je skutočný príklad z dnešného dňa ako môže skončiť MHD v takomto prípade. Kolóny vozidiel, nespokojní cestujúci, vystresovaní vodiči. Našťastie to bol iba štrajk odborov mimo špičky. No neviem si predstaviť, ako by to vyzeralo v Blave, keby to bolo na dennom poriadku ☠
No argumentovalo sa že zo západných častí je ďaleko do vozovní (aby neboli jalové km..) a preto o polnoci ide iba minimum liniek na západ... (iba N33 a 21 a tie akože majú obslúžiť karlovku, Dúbravku aj Lamač..)
Suhlas, N37 by mala jazdit o polnoci aspon po Stare zahrady a N34 aspon po Harmincovu. Teoreticky aj N29 po ZOO by nebola zla, ale ta uz nie je tak dolezita.
No to by aj mňa veľmi zaujímalo, že prečo? A rovnako tak aj N37, ktorá obsluhuje Lamač. Ak niekto tvrdí, že do Lamača môžem ísť N21 + pešo, tak to neberiem ako argument. Keď bol odchod na N91, ktorý nadväzoval na N93 z odchodom 0:00 zo stanice, prečo by nemohol byť aj na ostatných linkách?
Ten spoj bol síce na N91 zrušený, dôvodilo sa to zavedením mýta. Keď sa však mýto po úvodných problémoch zrušilo, spoj sa už neobnovil (hoci premával iba v prípade dopytu a po vystúpení posledného cestujúceho išiel do vozovne).
A to neplatí len o nočných linkách, ale aj o denných, ktoré sa akože dočasne zrušia (55, 178) alebo dočasne upravia len na špičkovú premávku (35, 58). Taktiež aj na bežných linkách sa kde kade škrtajú spoje aj keď v malom a potichu...
prvá leketrička tento rok príde kvôli testovacím jazdám, keďže nie je povolenie od nejakého úradu na prevádzku takýchto typov dopravných prostriedkov..
Len tak zo zvedavosti ako to vyzerá s výrobou našich 29T a 30T???Nečítal som zmluvu takže neviem aká je lehota dodania prvého vozidla (posledné viem,že je do roku 2015 + opcia na ďalších xy vozidiel).
kratky dlhy su dvanasthodinove smeny a tato skupina su ludia pracujuci v cestovnom ruchu a maloobchode, vsade tak kde sa robi 7 dni bez nocnych smien. a ze su ich kvanta je fakt.
DNVV je praca na smeny v nepretrzitej prevazdke a tych naozaj nebude tak vela.
A ano moja reakcia bola len a len preto, ze si to ty. Kedze ty jediny tu mas potrebu opravovat vsetkych a vzdy.
Fakt? No, tak to je 40% garantovaných poradí povedzme, hoci mohlo byť 80% alebo 100%, keby Ámosoidi nemali odpor k vaniam. Aj Weigloidné pocity z toho mám - BRATISLAVA, HLAVNÉ mesto SLOVENSKA, predsa nebude kupovať ojazdené vozidlá, radšej budeme jazdiť s polorozpadnuými vrakmi... Fakt by som ti doprial, aby si si to na tom vozíčku skúsil, že budeš miesto desiatich minút čakať pol hodiny, že miesto o polnoci sa budeš musieť vrátiť z mesta o jedenástej etc.
Práve ty si ten pravý, čo má kázať o pocitoch neomylnosti. Zaujímavé, že Mike sám uznal, že to napísal nejednoznačne ale Ámosko to musí napadnúť, lebo je to S499.1023.
Co keby si sa radšej venoval svojmu "prehodeniu výhybky" z dvanásťhodinových smien na krátky-dlhý (akokoľvek si nemyslím, že by niektorá z týchto skupín bola nejako významná)?
Pripájam sa k názoru, že nástup prednými dverami by bol jednoznačným krokom späť. Som presvedčený, že tržby získané dôslednou kontrolou tarifného vybavenia by nepokryli zvýšené náklady na vozidlá, vodičov plus úbytok tržieb od cestujúcich, ktorých by nezmyselná buzerácia odradila od využívania MHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
endrucio
http://index.hu/video/2014/02/18/2014_0218_jegyvasarlas/