podľa mňa by malo byť 10/20/60 alebo ako
10-neprestupný za 50 centov
20-prestupný za 70
a ten 60-prestupný za 1€
myslím si že by to malo dobré využitie...
a ten 60 cez víkend ako doteraz na 90, ten 20 možno na 30 minút e ten 10-minútový spraviť na prestupný cez víkendy/sviatky
Samozrejme, mám veľa známych čo ňou chodia do školy na Fajnorovom. Viacerí s ňou idú len do centra, Eurovei. Mama ňou chodí do SND. JE pravda, že veľa z nich JCL nepoužíva, ale moc ľudí čo ich používa nepoznám
Pochybujemmze dakto na 133 vyuziva neprestupny listok , sak pod Mostom SNP ci M.SC cesta do prace asi nekonci. A cesta do prace s 133+50 je pre mna stale rychlejsia nez 33+9 - nie o moc, ale je rychlejsia za predpokladu ze nie su zapchy.
Že je to tak aj v iných mestách, kde je MHD lepšia, to viem, ale doteraz som od nikoho nepočul nejaké logické zdôvodnenie, prečo má význam v prestupnom systéme krátke lístky obmedzovať takouto výnimkou. Prečo niečo komplikovať, keď to môže byť jednoduchšie? Prečo cestujúci, ktorý má niekam priamy spoj, má mať lacnejší lístok, ako cestujúci, ktorý na rovnakú vzdialenosť priamy spoj nemá?
Príklad - chcem ísť z Trhoviska na Strojnícku. Cesta linkami 201+208 je aj s prestupom na 9 minút. prečo si mám ja označovať 60-minútový lístok, a niekto, kto sa vezie celých 15 minút z Trhoviska až na Komárovskú, môže ísť na lacnejší 15-minútový lístok?
Nedávno sa v článku o výluke na Štúrovej riešilo linkové vedenie električiek.
Trocha som upravil ten, čo tu bol ako návrh v roku 2008. Čo si o ňom myslíte vy
Akurát, že v prípade KVB Koln je ten lístok v prvom rade obmedzený max. 4 zastávkami, tzn. aj keby si za tých 20 min. stihol precestovať cez pol mesta, použiť ho nemôžeš.
ak má byť základný 15 minútový prestupný, tak určite by som privítal platnosť 20 minút (aj keď osobne by som to nikdy nevyužíval, nakoľko aj do centra mi trvá cesta viac než 20 minút.
Je to síce blbosť, ale mňa by naopak potešil 60 minútový neprestupný lístok za menej ako 90 centov. Keďže neprestupujem, tak neznečisťujem tú zastávku, kde iní prestupujú, teda pre dopravný podnik som menej nákladný ako ostatní čo prestupujú. Taktiež ušetria na mne nástupy a výstupy z vozidla, čiže menej emisií a meškania kvôli čakaniu na výmenu cestujúcich. ?
Toto je vseobecne znamy radoby argument DPB v style: "cestujucibytozneuzivali"?
Prudke vypadky v trzbach by som neocakaval. Tazko predpovedat ako by sa spotrebitel zachoval. Ale v kazdom pripade si myslim, ze prave dnesne nastavenie "vytvara" do urcitej miery "cierne jazdy". Cize radsej cestujuci s lacnejsim listkom, ako "cierny" po prestupe na jednu zastavku trebars SAV - HL. ST., Drobneho - Stepna, Magurska - Klenova a obdobne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mark178