Presne tak, ja si myslim ze spravne by bolo aby vodici ani nejazdili, ved naco, oni su v praci tak im treba vyjst v ustrety. Co ma nejaky blby zakaznik chciet aby autobus vobec isiel!
Na niektoré veci sa treba pozerať z ľudského pohľadu (a podľa mňa aj logického), že lepšia je práca v čistom prostredí, ktoré si nejako upravím, ako pracovať v špine. Z pohľadu cestujúceho je podľa mňa tiež lepšie, keď sa vezie v čistom voňavom autobuse, ale niektorí to asi oceniť nevedia, že ten vodič svoju prestávku využije na to, aby ten voz nejako vyzeral.
On je v práci, tak načo to má pretláčať. To, že ľudia sa nenaučia, že tam nemajú stáť aj keď tam majú nálepky a potom mešká 30 minút to je ich problém. V takej 4921 zadné dvere pretlačiť nejdú vôbec. Vodič má nárok na prestávku aj keď mešká a ide sa potom napojiť niekde na trať. To nie je jeho problém, že je odchod nehradený. Za ďalšie takto keď niekoho pribuchne, hneď sa rieši ako to je možné, keď dvere majú fotobunku.
vidiet z pristupu ucastnikov tejto debaty, kto je vodic a kto je len diskutujuci
ano, pravidla su nastavene, tak ich treba dodrziavat, nech sa deje cokolvek, vsak vodic je ten, ktory si to povolanie vybral a preto musi drzat hubu a krok ?
Tak napr. keď musíš už z princípu nastupovať prednými dverami.
Za ďalšie písalo sa tu aj o SORkách a tam podľa mňa keď tie predné neotvorí nič sa nedeje, sú tam ďalšie 4! A vzdialenosť medzi 1 - 2 dverami si myslím, že nie je nejako veľká, aby sa to nedalo zvládnuť.
Ja radšej volím ,,pojazdný cirkus" kde máš poriadok ako vozy, kde keď sa chytíš volantu zostanú ti čierne ruky od špiny. Rozdiel je pracovať v čistom prostredí aj vyzdobenom, vyzerá to útulnejšie, keď tam sedíš 8 a viac hodín. Veľa z tých, čo majú vyzdobené vozy sa o ne starajú a tie vozy sú v top stave. Umývajú ich na konečnej, aby sa cestujúci vozili v čistom, voňavom aj keď po kole vyzerajú tie vozy rovnako. Ale podľa teba je asi lepší prístup vodičov, čo to berú tak, že odjazdím si a voz ma nezaujíma.
A ten bordel v DPB tu nie je len zo strany vodičov - treba sa pozerať aj niekde inde.
Ano, ziadam aby voz nevyzeral ako pojazdny cirkus a aby sa pri prevadzkovani dopravy bral ohlad v prvom rade na zakaznikov (ono to neotvorenie tretiny dveri spravi svoje s rychlostou vymeny cestujucich). Zial, presiel som dost velku cast sveta na to aby som vedel aky rozdiel tieto (na prvy pohlad) detaily robia. A ano, budem naveky pozadovat aby doprava v Bratislave bola civilizovana a nie tento bordel kde si kazdy robi co chce.
Neušlo, ja len hovorím, že ľahko je niečo hovoriť a nemať to vyskúšané. Obzvlášť tebe vadí všetko, či už je to neotváranie predných dverí, výzdoba vozidiel všetko. Verím tomu, že po takej 9 hodinovej službe s nejakým neprideleným vozidlom, kde máš špinu až po kolená (ale hlavne, že tam nie je žiadna výzdoba), ktorý nekúri a fučí tam, by si mal iný názor. Resp. po prvom kole, by si išiel na poruchu. A sú povolania, kde sú ľudia vonku, ale podľa môjho názoru, keď sa tu prezentuješ/prezentujete niektorí ako fanúšikovia MHD nemusíte robiť vodičom naschvál zle.
Pre tvoju informaciu (lebo mozno ti to uslo), existuju povolania kde su ludia cely den von. Ziadna kabina kde sa raz za minutu-dve otvoria dvere na pol minuty. Nonstop.
Na takej 99 máš zastávku na každom rohu, nemáš prestávky kedy by si mal čas trochu sa zohriať, plus super vyriešený striedač na 99 = mrzneš celú službu prakticky. Fakt odporúčam si to priamo vyskúšať a potom hovoriť.
Skús si odjazdiť aspoň jednu takú fajne dlhú službu s Citelisom, kde Ti do kabíny super fúka a ešte Ti ani riadne nekúri voz. A potom píš niečo o otváraní predných dverí. Áno má sa nastupovať/vystupovať cez všetky dvere, ale z ľudského hľadiska to viem pochopiť, nakoľko niektoré vozy sú riešené tak ako sú.
Rozdiel je tam sakramenský. V prímestskej doprave sa neotvárajú dvere každú minútu a v diaľkovej už vobec nie. Tak isto pobudovia, ožrani, homlesáci a rozna čvarga sa tam nevyskytuje keďže tam treba aj platiť a pokiaľ áno tak si tam toľko nedovolia veď kam by utekali medzi mestami a dedinami? V meste je to iné, tu sa výtržníci, zločinci stratia medzi barákmi a intervali sú tu husté aj večer či cez víkend.
nejake rozdiely by sa samozrejme nasli, ale z Tvojho pohladu mas pravdu, vodic je ohrozeny podobne ako v mestskej, aj ked incidentov je tu menej ako v MHD
ale my sme bavili o bratislavskej MHD, nie o primestskej a dialkovej doprave, kde ta kabinka je podla mna skutocne potrebna pre ochranu vodica pred rozzurenymi vlcakmi ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67