Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chcel by som vidieť zloženie vozového parku,ked sa Vám tak staršne hnusí nastupovať do SORiek ???? ❓
MBCC tiež nieje zrovna najideálnejší autobus teda 🙂 . Krásny , priestranný atď atď to áno . Ale tá cena , ceny za náhradné diely . Ťažko povedať no . Nehovoriac o tom že som počul už dosť názorov s prostredia DPB že by tu MBCC nemali vôbec jazdiť kvôli kvalite naších ciest 🙂 . Myslím že tiež tá samotná kvalita ciest dosť vypláva na stav vozov v DP .
Reakcia na: Ámos #196204:
Ani jedno. Je to chyba volicov, ze to stale volia. System je nastaveny dobre, len obcania nevyuzivaju jeho moznosti.
Reakcia na: kecho #196199:
DPB nakupoval SORy davno predtym ako ich vlastnil J&T
Reakcia na: Andy #196196:
alebo je to chyba systemu.
Reakcia na: Andy #196194:
presne. ked si vezmem rozdiel v cene SOR NB18 a Capacity, tak k 40 klbakom sme tu mohli mat este 45 sol, co by DPB uplne vyriesilo problem so solami.
Reakcia na: kecho #196199:
Myslím, že SORky po Bratislave jazdili dávno predtým, než firmu ovládlo J&T. Takže vidíš, pípli si aj bez nich 🙂

P.S.: Tiež tej značke ktovieako nefandím.
Reakcia na: Andy #196194:
toto si perfektne napísal 🙂
Reakcia na: Mike #196189:
nič ti nedám 🙂 😃 ...
Reakcia na: Andy #196194:
"Oni by také isté autobusy vyrábali aj keby ich nevlastnilo J&T, ale ktokoľvek iný."
ono keby ich nevlastnil JeTi, tak si tu ani nepípnu a nikoho by nezaujímalo, aké robí Sor lowcosty (samozrejme, ak by okrem "dohodených" kšeftov vedel uspieť aj v reálnych tendroch a už by medzitým neskrachoval)...
Reakcia na: Andy #196196:
Môže byť.. to už nehovorím koho je to chyba. Len som pochopil Tvoj príspevok v duchu že zodpovedný sú politici. Tí rozhodujú o personálnom zložení dopravného podniku.
Tak som dodal že za konanie politikov sú až na malé výnimky zodpovedné korporácie a finančné skupiny. Tí rozhodujú o základných otázkach personálneho zloženia dopravného podniku ešte skôr ako politici... ?
Reakcia na: Andy #196194:
Amen! ?
Reakcia na: Mike #196195:
Podľa mňa keď nejakého politika ovláda korporácia, tak to nie je chyba tej korporácie, ale toho politika. 🙂
Reakcia na: Andy #196194:
"Chyba nie je v SORe, chyba je v politikoch, ktorí riadia mestá a dopravné podniky, berú úplatky, a šijú tendre na mieru tomu, kto dá úplatok."

Nad politikmi sú ešte finančné skupiny a rôzne vplyvné korporácie ... ?
Keď čítam niektoré príspevky v poslednom čase, tak ma ide poraziť. Chyba tu predsa vôbec nie je v SORe. SOR si hneď na začiatku schválne postavil svoju podnikateľskú stratégiu na výrobe LACNÝCH autobusov. Pri lacnom výrobku kvalita obvykle nie je prioritou. V dnešnej dobe, keď sú zákony stavané tak, že vo verejných súťažiach vyhrávajú väčšinou najlacnejšie autobusy, by bol SOR blbý, keby vyrábal drahé autobusy, pretože by ich nikto nekupoval. Chyba nie je v SORe, chyba je v politikoch, ktorí riadia mestá a dopravné podniky, berú úplatky, a šijú tendre na mieru tomu, kto dá úplatok. Na vine je ten, kto úplatok berie, nie ten kto dáva.

A čo sa týka kvality bratislavských SORov, tak pokiaľ viem, SOR B9.5 je braný ako jeden s najmenej problémových typov. Problémy s nimi boli v DPB v tom, že ich nasadzovali na nesprávne linky, to ale je chyba DPB a nie SORu. Takisto je logické, že SOR BN18, ktorých sa v čase dodávky do BA vyrobilo pár akurát kusov pre Prahu, nemal ešte vychytané muchy. Pokiaľ sa nemýlim, vrámci záruky sú tieto chyby riešené. Nepamätáte si ešte, aké problémy mali prvé trolejbusy 14Tr? A nakoniec neskoršie dodávky 14Tr tú už jazdia aj 25 rokov.

Nechcem nejak úmyselne obhajovať SOR, ale treba trochu aj rozmýšľať, a nie automaticky nadávať na všetko. Samozrejme, že aj ja osobne by som najradšej v BA videl MAN, Mercedes, Hess alebo Van Hool, ale na druhej strane, je možno aj lepšie, keď je dodaných 100 vozidiel nižšej triedy, než keby tu bolo 50 Mercedesov za dvojnásobnú cenu a 50 autobusov by vo výprave chýbalo.

A ešte raz, ak nechcete SORy, tak nenadávajte na SOR, ale na toho, kto ich kúpil. Oni by také isté autobusy vyrábali aj keby ich nevlastnilo J&T, ale ktokoľvek iný.
Reakcia na: dopravak88 #196186:
ja napríklad SOR celkom uznávam - ich radlice a pluhy sú pomerne dobré ?
Reakcia na: PKP_SU_46 #196190:
V zmluve je požadovaná uzatvorená kabína, SOR dodal uzatvorenú kabínu. O samostatných dverách z vozidla nikde reč nebola.
Reakcia na: 810zssk #196188:
Preco mam pocit, ze sa nam (asi) vratil dunco v plnej sile? ?
Reakcia na: mark178 #196184:
Takže v tom prípade uverím až keď tu budú.. čo mi dáš keď nebudú tie vozy hlásiť?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.