Veď áno, to mi je jasné, ale hovoril som o SORkách a autobusoch kde nie je akustický hlásič. Minule to v 70tke až po Prievozskú ukazovalo Most SNP ako nasledujúca zastávka. ? Potom to vodič zrejme zmenil alebo ako, moc sa v tom nevyznám.
Takže keď zhasne v salóne vystupujúcim cestujúcim, tak sa ti hneď ulaví a si odpočinutý o 5 minút viac alebo čo si chcel povedal? Malá otázočka - ty si vodič alebo len tak teoretizuješ?
Nie. Je to tak ako píše 810zssk v príspevkoch #196129 a #196134. Vodič na linke do 50 km má mať najneskôr po 4 hodinách JAZDY (nie výkonu!!!) prestávku 1x30 alebo 2x15 minút. Zákon 462/2007.
Veď presne tak, ale DPB nehce a v tom je ten problém a je to škoda, lebo všade na svete to majú, iba v BA nie, lebo sú lenivý. Veď majú eurofondy, tak prečo ich na to nevyužijú? A bojím sa toho že hlásiče nebudú ani v nových trolejbusoch Škoda 30 Tr SOR a ani v električkách Škoda 30 T. Zase to vyriešia jedným displejom a to je všetko, ale veď je to absurdné nevedieť kde vystupujem na linke ktorú nepoznám, a často sa stáva že ani vnútorné transparenty nefungujú a ukazujú zle. Ale s tým čo si zmyslí DPB mi nič neurobíme.
Je mi to jasné, teda trochu presnejšie, zo zákonu by mala po 4,5 hod. výkonu nasledovať 45 min. prestávka, ktorá sa môže rozdeliť na dve časti (15 min po 1,5 hod. a 30 min po 3 hod., ale nie som si celkom istý).
To, že v prípade DPB sa to nedodržuje (alebo nie presne) na mnohých linkách, je iné.
viem že to napatrí do mhd Bratislava ale Wien ale spítam sa:
platí ten vlakový lístok+mhd aj na WLB elektríčku na území viedne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk