Mam otázku pre DPB ... Prečo v autobusoch SOR NB 18 kde majú k dispozícii obrazovku s reproduktorom nepustia akustické hlásenie zastávok? Pomohlo by to, pretože v niektorých autobusoch je len úbohá jedna DOT-LED obrazovka v predu, na ktorú pri väčšej obsadenosti autobusu len ťažko dovidieť. Navyše neviem na čo je potrebný zvuk pre tie reklamy čo tam púšťate. Takisto by sa hodilo dať akustické hlásiče aj do ostatných autobusov, ale to už je zrejme nemožné. ĎAKUJEM
Uzasny vodic na 6702 L33 prave teraz. Nielen ze to zvlada na Tomankovej uz s 2 minutovym meskanim, na Molecke otvara dvere zaroven s vypnutim osvetlenia salona vozidla a tak sa vsetci predierame tmavym vozidlom. Gratulujem k tuposti a odporucam rocny trening nezamestnanosti. Mozno by to polepsilo mozgove pochody.
Ako náhradu za IK415 by som si vedel predstaviť 12m Urbina, podľa mňa je to ideálny kandidát. Dobre riešený a priestranný interiér, priamo stvorené na linky, 91,191,99,80. Ani Citara by nemohli na škodu, no cena nepustí.
s tym zvyhodnovanim piatich dveri od Ja a Ty mas uplnu pravdu, ale tie Urbina 15 CNG sa teda prilis nevydarili, z 21ks ich denne jazdi okolo desiatky, mozno by sa mohli k nim vyjadrit Kosicania, tam ich je okolo 40 naftakov, ako su s nimi spokojni, pripadne este Presovcania, ti ich maju dostat v kratkej dobe 20ks... ale teoreticky by mali vydrzat dost, ani hrdzaviet by nemali tak ako Vrakosy ?
Osobne si myslím že pre bratislavu sú najvhodnejšie solaris busy priestranný interiér nízka cena a relatívne kvalitná konštrukcia len to by sa tu nesmeli zvýhodniť 5dverove busy
ano, v starych Ikarusoch 280 som prezil celu svoju studentsku mladost, narvate 39-iny mi cosi hovoria ? ten autobus bol uzasny, je az neuveritelne, kolko toho vydrzal... ale za totaca kazdy voz po siestich rokoch isiel do srotu, nie ako dnes, ked sa to lepi, ako sa len da a jazdia pomaly 15 rocne vraky, o splynofikovanych Vrakosiach ani nehovorim ?
zasa si rypnem - co cakas od renomovaneho vyrobcu polnohospodarskej techniky, ze vyrobi nejaky highend autobus? ? ? ten klb je priserny, celkovo koncepcia 2+2 s uzkou ulickou je vhodna do zapadnej Europy(samozrejme nie v hnusSORe) a nie do Bratislavy ?
Nie je to vždy len zapchatými cestami. Častým javom je aj mimoriadne opatrná jazda vodičov MBCC, a to aj v prípade meškania spoja. Veľmi často sa stáva, že nejde dlho dlho nič a potom zrazu 2, niekedy dokonca aj 3 spoje za sebou.
Mercedesy síce nepoznám z vnútra, do Vrakúne ich nepúšťajú ? ale v SORoch som si všimol rovnaký jav, dokonca aj ja som mal nutkanie radšej ostať pri dverách.
V starých vozoch ako Karosa a Ikarus sa s takýmto problémom nestretávam, neviem či je to kvôli širším chodbičkám, ale tam sa cítim komfortnejšie ako v týchto moderných vozidlách, kde je chodba užšia. Takisto aj kĺb dáva omnoho väčší priestor v starých vozoch. Ono to má asi súvis aj s tým, že na užšej chodbe sa človekovi nechce obchádzať ďalších stojacich cestujúcich.
Podobný jav som si všimol aj v Prahe, kde v nízkopodlažnej električke sa ľudia lepili na dvere (neboli schody, tak prečo nie), kým v 20-ročných vozoch boli pekne rozložení po celej dĺžke.
...ale ked nastupis a o jednu, dve zastavky chces zase vystupit, je lepsie sa postavit do blizkosti dveri aby nahodou bus neodletel predtym nez vystupis ? Preto vzdy ked viem ze idem len jednu, dve zastavky, tak nastupim ako posledny, a pri dalsej zastvke sa primackam tak na stenu aby bol v dverach co najväcsi volny priestor pre vy-/nastupujucich ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dave177