Reakcia na: 810zssk #195924:
Keby sa postavilo na 200+ tak ani nie. Som si pozrel tak zhruba trate a trat cez Györ je iba v useku od hranic po Gyor rovna dalej to ide dost hore dole, zatial co trat cez Marchegg aj trat na SK po Sturovo (okrem maleho useku pri Šaľe) je rovna. Tu je skor problem trat na madarskej strane od Sturova.Tak ale kazdy ma svoj nazor. Ked sa pozriem na trat Stadlau - Marchegg tak sa my zda logicke tuto trat modernizovat na dajme tomu 230km/h a potihnut tadial koridor do BA (a potom dalej na dost rovnom useku do BP). Ale ked nikto nechce tak musi stacit aj ta elektrifikacia a zdvojkolajnenie (bez nejakych uprav na vysoke rychlosti) co planuje OBB...
Sommelier
http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/doc/com(2011)_650_final_2_annex_i_part15.pdf
Vysokorýchlostná skutočne obchádza Bratislavu, ale ono ide asi viac o maďarskú kartu pána poslanca. Sú tam rekonštrukcie tratí, ale pravdou imo je, že viac ako 160 sa imho u nás jazdiť za našich životov nebude a na väšinu vysokorýchlostných vlakov to bude na prestup a možno tak pár krát do dňa niečo na priamo.. Jedine, že by sa zriadila zastávka na VRT Hegyeshalom - Bratislava ?