Dobry vecer prajem , prosim Vas naco su urcene tie cudne zelezne ,,neurcite,, zariadenia pri zadných dverách Tbusov a Elektriciek T3? smerom k vodicovy ? dakujem velmi pekne
Mas pravdu v tom, ze ludom skor prekazaju rozne dopravne kiksy ako samotna rychlost. Resp. lepsie povedane, bezny cestujuci nema oci prilepene na tachometri a nesleduje ci vodic prekrocil, alebo neprekrocil povolenu rychlost a tak sa stava, ze napr. pri prudsom zabrzdeni zavinenym roznymi okolnostami sa sem tam utrusi poznamka soferovi o tom, ze by mal rychlost dodrziavat...pricom vacsinou, aspon z mojich skusenosti, autobus ide uplne v norme...uz z cias minulych si pamatam, ze som si myslel, ako tomu vodic na troleji pridal, jednym ockom kuknem na tachometer a mal tam 35 (ale to zase boli este 15Tr)...skor uz by som problem videl v odstupe vozidiel.
Inak trestat vodica za meskanie povazujem za absurdne...samozrejme ak to nerobi vyslovene naschval.
Typická situácia na Prístavnom moste: Idú za sebou 96(/196) a 98. Uj za volantom CapaCity sa na Karosu pred sebou lepí na odstup menej ako sekundu. Môže kedykoľvek spôsobiť nehodu - na moste, na zjazde z mosta, na križovatke s Ul. Mlynské Nivy, na zastávke Prístavný most... Bol niekedy upozornený na dodržiavanie bezpečného odstupu? Podstatné je sledovať, či nejde 61km/h po Bajkalskej... ?
1) Ja som povedal, že tá nálepka neznamená maximálnu rýchlosť s cestujúcimi.
2) Tá nálepka MÁ značiť maximálnu prevádzkovú rýchlosť ale, ako som už raz uviedol, DPB si tam lepí, čo ho napadne.
Chyba/nečinnosť odborov.. môže byť.. resp. v prípade nočákov to už prvé ovocie prinieslo.. po rokoch sa pridávali minúty do jazdnej doby nevyjazditeľných liniek. A to preto až teraz, lebo kým dpb nezačal kontrolovať rýchlosti (a brať prémie za ich prekračovanie), za cenu prekročenia MPR boli vyjazditeľné všetky nočáky s ich pôvodnými chronometrážami.
Neviem o veľa prípadoch, kde by sa nehody stali skrz prekročenie MPR.
Ono sa toto jeden čas riešilo aj u trolejbusov, že "cestujúci sa sťažujú na rýchlu jazdu" a potom každý, kto prekročil 55, bol upozorňovaný... ale v skutočnosti sa ľudia väčšinou sťažujú na zlú techniku jazdy (prudké brzdenie, rozjazdy), pochybujem, že nejaký cestujúci si kontroluje, či ide vodič 50 alebo 57.
Vzadu v červenom krúžku je 60, asi z toho vychádzal?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023