Reakcia na: Ike #195835:
Tam kde je 70tka zvyčajne chronometráž počíta so 70tkou. No to s tým morálnym právom brali viac menej aj policajti. Či už pri meraní rýchlosti, ale už som zažil veľakrát že tolerovali napr. pri riadení križovatky jazdu autobusu po el. páse, po vyšrafovanom, atď... aj keď to je taká svojpomocná preferencia (na Balkánsky spôsob..)
Ale v DPB zistili že na prémiach vodičov sa dá ušetriť veľmi veľa €. A určite si pamätáš ten článok čo bol na topkách a iných renomovaných portáloch ako sa cestujúci sťažujú na divokú jazdu vodičov MHD a že tomu urobia v DPB koniec, lebo už môžu všetkých sledovať cez GPS. (a to tiež niečo stálo).
A to je už iba čerešnička na torte že prémie berú aj za prekročenie rýchlosti na dojazde, čo s cestujúcimi nemá nič spoločné, alebo ak ide vodič po Galvaniho, či Bajkalskej 61 kmh (dlhá rovná cesta), ale do 90 stupňovej ostrej zatáčky môže ísť aj 45 kmh, tam rýchlosť neprekročil, to je ok.
Alebo že oficiálny dôvod sa volá nehospodárne narábanie so zvereným vozidlom (žeby preto že za rýchlosť môže skutočne pokutovať iba polícia?), ale keď niekto prejde v 40tke hocijaké jamy hrboly, tzv. "hupáky" a berie všetky výtlky po ceste, ak neprekročí max. rýchlosť, všetko je ok..
Ike
Inak som prekvapený z novej schémy električiek v električkách - s vyznačenými prestupmi. Klobúk dole ? ? ?
A napadla ma taká trocha šoto-vec, ale užitočná. BUSE teplomer je prepojený s palubákom a palubák zobrazuje meškanie/náskok. Nemohla by sem tam zastávka na teplomeri prebliknúť na očakávaný čas príchodu na základe meškania/náskoku? Bolo by to dobré napríklad na plánovanie prestupov.