K ostatnym tratiam sa zatial nik nevyjadril (TT Lazaretska, TT Popradska - Krajinska, TT pri Slavine)
na jednej strane by ma to potešilo, keby existovalo takéto dopravné prepojenie, na druhej strane by som bol nerád, ak by sa z Kazanskej stala frekventovaná ulica typu Ružinovská. Aj tak si myslím, že budovanie z nuly v súčasnej finančnej situácii je absolútne nereálne a treba ťažiť z toho, čo už je postavené (RegioJet + BID) a dopĺňať to.
Mike
Popradská - Krajinská - s ukončením v lokalite Lesný Hon.. je viazaná na väčší rozvoj lokality Lesný Hon. Tam sa výhľadovo (ako je robený celý územný plán) počíta s takou zástavbou, že sa tam tá tbus trať oplatí a trolejbusy naplnia. Samozrejme, pokiaľ by ľudia mali stáť 30 min v kolóne poobede na Gagarinke (ako dnes )tak tým nikto nepôjde... ale pre ten výhľadový rok počíta územný plán aj s inou komunikačnou sieťou, ako je dnes.
TT pri Slavíne tiež počíta s nejakým osídlením a nejakou potrebnou dopravnou obsluhou. Ako podklad pre jednotlivé trate slúži aj koncept linkového vedenia, ktorý tiež existuje. Tu sa asi vsadilo skôr na ekologickú trakciu v kopcoch a nepočítalo sa až tak úplne s efektivitou prevádzky a minimálnym potrebným intervalom aby sa tbus oplatil. Každopádne územný plán nepočíta s tým, že ľudia v niektorých štvrtiach nebudú nikdy využívať MHD, lebo sú vyššia smotánka...