Treba si hlavne zodpovedať:
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.
teraz ako pozerám tie volby do VUC a kandidátov, a ich pripomienky okolo ZŠT Filiálka a celkovo okolo kolajovej dopravy v BA ma napadlo:
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
Aha, teraz som si všimol, že hovoríš o fotobunke, tak to neviem. Najprv som myslel, že myslíš dopytové tlačidlá na dverách zvnútra, takže čo som napísal beriem späť.
Maju byt v 30/31Tr na dverach namontovane fotobunky? Som sa hrabal v 285 stran dlhej zmluve a nespominam si zmienku o fotobunkach... Mali by byt v kazdom vozidle co sa doda...
Dnes rano na 88 z odchodom 6:00 z AS (poradie ani e. č. som nezachytil) sofer pekne kotlil, celu trasu mal nadbeh 1 minutu, od Lachovej mal k dobru dve minuty, na Halovej zase jednu... Raz chlapik na Vrakose mal na Halovej nadbeh 4 min...
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...
Problém električiek je, že chodia cez KV. Tým pádom nie je možné hovoriť o nich ako o konkurencii k linke 34 (cestujúci z KV nemusia chodiť cez Dúbravku). Ďalšia vec sú nedomyslené prestupy, hlavne ak niekto cestuje smer Zimný štadión a ďalej. Predtým sa dalo prestupovať na NFL na linky 61,63,74,204. Teraz treba prestúpiť buď na Patrónke (63) alebo na Sokolskej (204). Ale často sa stáva, že človek stojací na Sokolskej len vidí 63-ku prefrčať okolo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...