Reakcia na: Ehm #195022:
Hovorkyňa sa ešte vyjadrí, že 'nepochybili' a 'dodržali grafikon' a to znamená, že ak by nedodržali tak sa ktokoľvek môže agresívne správať ? Čo tak dávať jasne najavo, že podobné správanie je neakceptovateľné a tlačiť na policajtov a súdy za prísne postihy ? Dať zamestnancom ako aj cestujúcim pocit, že sú v práci a pri ceste MHD v bezpečí a ak sa podobné vyskytuje urobiť všetko preto, aby sa tak nedialo, namiesto suchých konštatovaní, akoby sa to DPB ani netýkalo.
endrucio
65 je asi brzdená hlavne rozkopávkou pri kauflande, tade nechodím až tak často, takže neviem aká je situácia v špičke.
67, 78 sú brzdené kruhovým objazdom, kde prílev vozidiel je z 5 hlavných smerov (Ráztočná, Hradská, Dvojkrížna, Podunajská, Želežničná) a všetci sa chcú dostať za Dunaj.
Poobede sú 201, 202 a 75 brdzené na Gagarinovej, štandardne od odbočky z obchvatu, kolóna je spôsobená kvôli pripojovaciemu pruhu z obchvatu, z Mierovej, a potom križovatkou pri OMV, kde všetci chcú ísť rovno do PB čo je riadené semafórom.
Mám taký pocit, že Medula nastupuje na mieste, kde už kolóny nie sú (cintrorín Ružinov a ďalej), preto nevie o tom, že kde vozidlá viaznu. Ak je to tak, je to menšie zlo, lebo keď príde bus, ďalšie meškanie už nenaberá a za rovnaký jazdný čas sa dostane do mesta akokeby spoj chodil načas. Jediný rozdiel je len v čase odchodu a že sa nedá spoliehať na CP.
Inak si myslím, že cena lístka MHD je primeraná veľkosti mesta, počtu liniek a vozidiel v tom zmysle, že právom očakávam, aby MHD bola na rovnakej úrovni ako v okolitých štátoch. Keď v Prahe za 32 Kč lístok dokážu obslúžiť niekoľkonásobne väčšie mesto, tak mi nech nikto netvrdí, že v BA sa to bude dať len vtedy, keď lístok bude stáť dve eurá.