m@rtin: A to sa tou horúcou parou vyčistí a nechá vyschnúť, alebo sa tá voda aj vysaje. Lebo ak nie, tak je to len zatláčanie špiny hlbšie pod povrch látky a môžeš tam striekať čo len chceš baktérie tam budú skôr ako keby si to vytepoval s obyčajným saponátom. Okrem iného, načo to striekate nejakým LUXom ak to čistíte horúcou parou. Mám pocit, že drvivá väčšina baktérií 100C nevydrží. Samozrejme sú vínimky, ktoré žijú aj na stenách jadrového reaktoru. 
Inak je úplne dôležité, či sa poťah k vozu hodí alebo nie. Okrem iného jedna K2S má šedo oranžové sedačky. Tuším 7113 alebo 7114.

Inak je úplne dôležité, či sa poťah k vozu hodí alebo nie. Okrem iného jedna K2S má šedo oranžové sedačky. Tuším 7113 alebo 7114.
J
Minule som sa ti nepoďakoval za vysvetlenie ohľadom K3N takže dik. Ak súčasná K2S má obsaditeľnosť 220 osôb tak je predpoklad, že K3N bude mať 300?
A ešte by som sa spýtal, bolo by to moc lenivé keby boli hnané len prvý a posledný podvozok a to asynchrónom? Veď tie čo kupuje brno (europuls či ako) majú tuším výkon 70Kw. Ak by to jazdilo len na rovinatej L11 alebo L14. Vlastne aj L3 až na ten kúsok pod stanicou po technickú univerzitu.Veď K2S by majú 4 motory a výkone nejakých 45Kw čiže 180. Ak by to boli tie s 70KW tak 4 motory 280Kw.
Inak podmienkou Parsu aby sa do K3N pustil bolo aby aj DPB mal o niečo také záujem.
Dnes som bol kuknúť pri redute a priamo pri budove Reduty nedali VÚIS panely ale vybetónovali dva pásy pre kolaje. Teda jeden pás v jednom smere a druhý v druhom. Výhybka pri casine je už položená ale nie pripevnená, zato kolaje pre smer dúbravka sú už po ten prejazd do Carltonu. Celkom šikovne im to tam ide.
Ten nový font je strašný. Nedokážem povedať či je lepšie čitateľný, ale viac sa mi lúbil ten predtým. Keby sa radšej s fontami hrali so skutočnou potrebou a to vypovedaciou hodnotou busečka.