2.Hlavne pre odbremenenie električkovej dopravy na Račianskej,ktorá ráno kapacitne jednoducho nestíha. Dostupnejšie sú už len tým ,že ušetríš jeden prestup alebo nebude nutné pre niekoho vôbec použiť MHD . Bližšie k centru proste chýba stanica pre regionálne vlaky /návoz a odvoz ludí z práce/.
Určite by som však nestaval niečo megalomanské ako bolo v prvom návrhu. Už Petržalská stanica je riadne predimenzovaná. Na nej milujem ,ked pracovníčka železníc bráni metlou vstup do podchodu pri príchode posledného vlaku od Viedne pre zamknutý východ na druhej strane... Argumenty že tám stojí N93 ju nezaujímali a poradila nám prechod cez most dookola...
Určite by som však nestaval niečo megalomanské ako bolo v prvom návrhu. Už Petržalská stanica je riadne predimenzovaná. Na nej milujem ,ked pracovníčka železníc bráni metlou vstup do podchodu pri príchode posledného vlaku od Viedne pre zamknutý východ na druhej strane... Argumenty že tám stojí N93 ju nezaujímali a poradila nám prechod cez most dookola...
?
Valec
Dosiahlo by sa oddelenie prímestskej a diaľkovej dopravy na Hlavnej stanici (pričom by ale stále zostali v jednom uzle), všetky regionálne vlaky (s výnimkou S70) by mohli prechádzať centrom, odhľahčilo by to MHD v centrálnej časti mesta (pri troche šťastia a úprav na tratiach 110, 120 a 130 by sa dal dosiahnuť interval 7,5/15//15 a to nepočítam s čisto vnútromestskými vlakmi).
Či, ako a kde napojiť na túto trať Petržalku by som ponechal na ustálení prepravných tokov po dokončení petržalskej električky.