Reakcia na: david1 #193133:
1. Ak by tam nekoncili vsetky tak to uz uplne pokasles dopravu, pretoze system kde vlaky nahodne chodia raz na jednu, potom na druhu stanicu je vsetko len nie atraktivny.2. Do centra aj na Mlynske nivy to maju dnes rychlejsie z hlavnej stanice ako z Vinohradov, teda tito cestujuci by ti na Racianskej vobec neubudli (uz dnes je pre nich lepsie nevystupit na Vinohradoch). Rovnako aj priamo na TrMy je to v podstate lepsie z hlavnej stanice ako z Vinohradov.
Valec
Dosiahlo by sa oddelenie prímestskej a diaľkovej dopravy na Hlavnej stanici (pričom by ale stále zostali v jednom uzle), všetky regionálne vlaky (s výnimkou S70) by mohli prechádzať centrom, odhľahčilo by to MHD v centrálnej časti mesta (pri troche šťastia a úprav na tratiach 110, 120 a 130 by sa dal dosiahnuť interval 7,5/15//15 a to nepočítam s čisto vnútromestskými vlakmi).
Či, ako a kde napojiť na túto trať Petržalku by som ponechal na ustálení prepravných tokov po dokončení petržalskej električky.