Reakcia na: MatejBA #193103:
Podľa mňa je to super - oddelené stanice regionálnych vlakov (HÉV) a ostatných funguje aj v Budapešti. Predsalen, denná dochádzka do mesta má iné ciele a nároky ako týždňová. "Suburbánna" konečná na Trnavskom mýte s obrovskou plejádou liniek do celého mesta by bolo bezkonkurenčné riešenie. Ešte keby sa to spojilo s podchodom. Rozhodne príjemnejšie a rýchlejšie cestovanie ako pchať sa cez davy intrákovcov na hlavnej.
Sheep221
Co sa tyka "mozneho rozvozu tovaru po meste zo zel. stanice ako v Kosiciach" neviem co konkretne si myslel tymto, no naklad sa elektrickami v KE nedopravuje snad uz 80 rokov no a rovnako to nema ziadny suvis s rozchodom ci prepojenim elektrickoveho systemu a tazkej zeleznice, taketo prepojenie v KE existuje, nie je vsak na stanici ale pri USS ale uz sa to dlhu dobu nevyuziva a posledny krat mozno len na vylozenie reko KT8D5 z vagona, ale aj to boli myslim ze len prve 3 kusy, dalsie vozidla uz vozili kamiony.
Je pravda aj to ze v Bratislave sa zvazovalo prestavanie na rozchod 1435 mm ale myslim ze pri sucasnych problemoch s MHD je tato vec uplne bezpredmetna.