Na tom Račianskom mýte tak chýba podchod. Idem prestupovať Od električky na 210 mám asi 3-4 min. do odchodu trolejbusu. A zdrhne. Však prechod medzi zastávkami tam je strašne dlhý. Keby sa dalo tak aspoň posunúť zastávku smer Hlavná st. trocha ďalej, aby tam zastavovali aj 21 a 210. Prip v súčasnej polohe linky 31 a 39 na CSÚ by stáli na zastávkach 21 210.
Vladimír
Miestne frekvencie až tak nepoznám, tak som len "nahlas" zauvažoval. Vychádzal som z toho, že predtým ako L22 potiahli na Kramáre, dlhé predlhé roky jazdila len medzi DNV a Dúbravkou. Preto som jej úlohu na novom úseku vnímal len ako dočasné priame spojenie Dúbravky s Kramármi do času, kým sa vyrieši možnosť civilizovaného prestupu na Patrónke.
Pokiaľ aj po odstrihnutí Kramárov bude plniť nejakú funkciu medzi Patrónkou a Dúbravkou (zrejme odľahčenie nosných liniek), nie som proti takej trase. Aj keď potom neviem, či by nebolo lepšie riešiť kapacitu nosných liniek.