Málo ambiciózne? Keď na ministerstve zamietnu rekonštrukciu asfaltu v kruháči na Vojenskej ako neoprávnený výdavok, tak potom už o podjazdoch nemusíš ani premýšľať.
Prístrešky - pri návrhu rekonštrukcie bolo deklarované, že zostanú zachované súčasné prístrešky a zarazu sa majú zbúrať. Už aj magistrát to vidí ako problém - viď. str.15 http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/178348: "Električkové zastávky nemôžu zostať po rekonštrukcii bez prestrešenia, znehodnotilo by to ich úžitkovú spoločenskú hodnotu. Prístrešky typu JCDecaux o dÍžke 4m nie sú navyše adekvátnou náhradou za nástupištia s dÍžkou prestrešenia 30m".
Prechody pre chodcov - budú zúžené na 2-3m zábradlím, vraj ako "zvýšenie bezpečnosti chodcov a vytvorí sa úzky kľukatý koridor "v tvare Z". Cyklisti, rodičia s kočíkmi, vozíčkari - môžu akurát škrípať zubami. Ináč autori sú zjavne úplne mimo, v materiáli sú navrhnuté veci typu "Ochranné múriky presahujú nástupištia o 8m na obe strany, čo by malo odradiť chodcov od pohybu po koľajach a mimo priechodov pre chodcov." No, teraz sú niekde zábradlia aj 50m dlhé a ľudia ich obchádzajú (napr. OD Saratov).
Obratisko - ani jedným slovom sa neráta s predĺžením trate do do DNV, ktoré je pritom schválené ako priorita. Naopak hemží sa to deklaráciami o "čo najdlhšej životnosti" - no jasné, hlavne keď sa to bude potom znova celé prekopávať.
Celkovo je ten materiál dosť veľké zúfalstvo. Objednáva ho DPB a pritom je namierený proti peším, nerieši súčasné problémy ľudí a nijako sa nevenuje dlhodobejším plánom dopravy.
cele je to malo ambiciozne, paskvil pre stavebnu firmu nie pre modernizacia pre pohodlie cestujucich a kvalitu prepravy DPB.
Kde su chranene prejazdy, odelene teleso pomocou zvodidiel pre znizenie zranitelnosti systemu. Popripade podjazd na Harmincovej.
Toto nie je modernizacia ale obycajna rekonstrukcia a EU by to podporit nemala. Ak chcem mat z elektricky nosny system musim sa k jeho budovanie aj tak postavit. nestavat rovanko ako v 1987 len s novymi materialmi. Ale to by sme od magistratu a DPB chceli vela.
Vďaka za upozornenie, ja som amatér, tie kruhy v zelenom páse sú stožiare... neviem, prečo sa mi zdalo, že majú byť v strede ? So zatrávnením trate sa neuvažovalo?
Tým že sú stoziare v strede tak je medzi vozidlami väčší priestor tým padom sa na zastávkach dá dať oplotenie a celkovo sa znižuje riziko častých nehôd kedy ľudia vybehuju spoza voz.
zámer je už zverejnený aj na enviroportáli http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-dubravka-v-useku-hanulova-pri-krizi a podľa neho sa plánuje zrušenie pôvodných prístreškov na niektorých zastávkach a ich náhrada nejakými 2 kusmi JC Decaux... Chápem, že ide najskôr o minutie doslova darovaných peňazí (nabaľme tam všetko), ale je škoda, že sa tam radšej nezamontovala obnova súčasných prístreškov aj s osvetlením. Tiež mi nie sú jasné nové trakčné stožiare do stredu trate, ide tu zase o to isté - preinvestovať peniaze, alebo to má aj nejaký reálny prínos? Zvyšok vyzerá fajn, už len aby sa konečne začalo.
Zdravím priatelia:-) ako sa, čo najľahšie a najrýchlejšie dostanem zo zastávky Hany Melilčkovej na Plynárenskú 7/B (Apollo BC II)? Potrebujem tam byť najneskôr tak 5 minút pred 10:00 v pondelok ráno. A tiež potrebujem pomôcť z cestou rovnako z Hany Meličkovej na Lamačskú cestu 3. Tiež v pondelok, a treba tam byť o 11:20. Dík:-)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Kde su chranene prejazdy, odelene teleso pomocou zvodidiel pre znizenie zranitelnosti systemu. Popripade podjazd na Harmincovej.
Toto nie je modernizacia ale obycajna rekonstrukcia a EU by to podporit nemala. Ak chcem mat z elektricky nosny system musim sa k jeho budovanie aj tak postavit. nestavat rovanko ako v 1987 len s novymi materialmi. Ale to by sme od magistratu a DPB chceli vela.