Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #191314:
Nulové lístky sa dali tlačiť z toho dôvodu, že pri ceste na ktorú máš PCL len zaznel signál, ale vodičovi sa žiadne info nezobrazilo. A ak si kartu priložil ešte skôr, ako dohlásilo "Priložte kartu.", tak to ani nepíplo.

Praktická skúsenosť je taká, že vodičovi zahlásiš výstupnú zastávku a priložíš kartu na ktorej máš PCL. Ak máš na karte kredit, tak ti za zvyšnú cestu strhne z kreditu, ak kredit nemáš alebo používaš BMK tak ti vodič povie, koľko máš doplatiť. Všetko to budeš mať zhrnuté na lístku.
Reakcia na: AAA #191308:
V MHD nie.
Dnes ma prekvapilo, že v autobuse Slovak Lines mi bol na cestu v rámci 100+101 vydaný papierový cestovný lístok. Cestovné lístky v nulovej hodnote sa už nemali tlačiť, nie?

Máte niekto praktickú skúsenosť (resp. chcem sa uistiť) pri cestovaní napr. zo Stupavy do Bratislavy pre cestujúceho s PCL pre zóny 100+101, ktorý nemá navýšený kredit (prípadne má BMK)? Teda v Stupave nahlási vodičovi platbu kartou, priloží ju a následne palubný počítač vodičovi zobrazí, že cestujúci musí po Záhorskú Bystricu zaplatiť v hotovosti (samozrejme za tarifu vzťahujúcu sa na platby v hotovosti)?
Reakcia na: AAA #191308:
Poslanci NRSR sa v súčasnosti prepravujú bezplatne u dopravcov, ktorí majú uzatvorenú zmluvu so štátom. To sú Železničná spoločnosť Slovensko a Regiojet.
Reakcia na: neoBB #191305:
mozme si ich prenajat hocikade z Europy. Je len na Vas ci chcete nejake peniaze navyse alebo ich radsej posleme za hranice.
Tento tvoj prispevok bol typickym chovanim stredoslovaka v gastronomicky a hotelierskych sluzbach. Preto turisti NADAVAJU a robite hanbu republike!
Reakcia na: AAA #191309:
No neviem ako u nás ale všade inde v Európe je to naopak
Reakcia na: Andreas.Papak #191304:
Nie nevidel a Béčkové 9,5 SORky čo? teraz tam už nejazdia ale jazdili
Reakcia na: Sharpay #191283:
Podľa Hráškovej Krajský dopravný inšpektorát v Bratislave nie je proti vytváraniu vyhradených pruhov pre MHD, nemôžu však byť na dopravne vyťažených úsekoch.

Tieto orgány sú fakt orgány.
Reakcia na: 810zssk #191276:
Ee poslanci NR SR sa prepravujú bezplatne.
Reakcia na: Petto #191306:
Odkupenie za co?
Reakcia na: neoBB #191305:
Však vy ich ani nepotrebujete už , došli vam CNGcka SHitelisy. Skor to vidim na odkupenie, kedze nakup abusov sa ani len nechysta v BA.
Reakcia na: Valec #191303:
To je tak prednastavené, už to ide...
To je tiež volovina, že X13 nie je garantovaná, v živote som tam nevidel nič vysoké...
Reakcia na: Andreas.Papak #191301:
Lebo si si dal "iba nízkopodlažné" a tak ti ponúka garantovane nízkopodlažné spoje. Na X13 taký nie je ani jeden.
Reakcia na: on-line #191278:
Pre to isté, prečo nedostáva napríklad v pekárni chleba zadarmo. Zamestanec DPB má nárok na zamestnanecké cestovné len v dopravných prostriedkoch svojho zamestávateľa.
Reakcia na: Quakeman #191277:
Akože kvoli tunelu? To v 1. voze sa nesvietilo? ?
Reakcia na: Peon #191296:
Krásne menu, ale tešil som sa viac na angličtinu.... ?

We selling ticket here no.
Reakcia na: Ámos #191295:
Nemám priesady, ale viem zabezpečiť. Napríklad návštevou TANAP-u, kde pod každým smrekom nájdeš vysypané šišky a v machu do jemnučkých byliek vzklíčené semienka. Jemne podobrať (stačí široký nožík), citlivo zabaliť a tak aby ťa nik nevidel drzo ukradnúť. Pokiaľ neukradneš Ty, ukradnú iní. Ak neukradnú ani iní, byľky vykapú na nedostatok vody aj s machom.
Motyka, lopata a rýľ by bol, treba vybrať vhodné miesto.

Ad stromy a prach:
Práve to je ten problém. Nech sú tých stromov o tri tisícky viac, ale nie pri cestách. Strom má byť v lese, prípadne v meste v parku, sade atď.
Vysvetlenie jednoduché:
Vzrastený strom nedokáže filtrovať prach rozvírený kolesami áut, má tam len koreňovú sústavu a kmeň, súvislý živý plot áno, má tam listy. Rovnako je to aj s pohlcovaním hluku. Koruna stromu vo výške 12 m nedokáže tlmiť hluk, ktorý vzniká 40 cm až 2 m nad vozovkou, zato ten hluk dokáže nepriamo podporiť (hniezdiace vtáctvo, vietor...) Ak by si si dal námahu a spočítal celkovú plochu listov, tak ver, že ten živý plot ju má x-násobne väčšiu, preto aj dá viac kyslíka.
Tým, že je celoročne zelený, má menší opad listov ako strom, ktorý pravidelne zhodí všetky.
List na zemi je len ďalším zdrojom prachu (keď uschne sa rozpadne) alebo hnilej smradľavej kaše (doporučujem prechádzku po Odbojárov od tramvaje k zimáku, tam to páchne celoročne, hniloba pod obrubníkmi).
Na živé ploty je spravidla (v závislosti od použitej rastliny) menej alergických reakcií (polynotici, dobrý deň) ako na stromy (topoľ, breza).
Živý plot tvorí prirodzenú bariéru medzi chodníkom a cestou, okolo kmeňa stromu Ti neposedné hyperaktívne decko kedykoľvek prebehne na cestu.
Nevýhody živých plotov:
-medzi kmeňmi sa nedá parkovať,
-vyžaduje častejšiu starostlivosť (aj po zakorenení a rozrastení)
-kým sa rozrastie a vytvaruje do súvislého porastu je zraniteľnejší ako strom
-nenapadá ma (určite sa ešte nájdu nejaké )

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.