Reakcia na: Igorko #19140:
keby to malo byt dlhe ako stredny diel K8D5N, tak by to bolo uzsie o 1cm z kazdej strany- to nepreskocis 1cm naviac???Netrapi ma ci to tu bude alebo nie, a ani sa s K3N uz nemienim zaoberat.
Takemu vozickarovi staci aj taky maly kusok nizkopodlaznosti, vidim, ze si este asi nikomu nemusel pomahat s vozikom nastupit v Bratislave...
Tvoje rozmyslanie sa podoba vedeniu DPB, to sa tak nerobilo, ze, to sa neda atd.
Andy
Podla mna by to malo byt tako - budem velmi prehanat samozrejme:
Skratit intervaly, prestavky na konecnych, pospajat kratke linky do menej dlhsich, spravit preklady, zlepsit moznost prestupu najma vo vecernych a skorych rannych hodinach, zaviest nocnu dopravu, zariadit, aby linky na dojazdoch brali cestujucich, spravit chronometraze na vsetkych linkach tak, aby predstavovali skutocnost, kontrolovat vodicov a za naskok strhavat premie, za meskanie nad 3 minuty vysvetlenie, vsetky vozidla kazdy den umyvat zvonku + podlaha, raz za tyzden vycistit tagy, vyprat potahy, vycistit tyce, raz za mesiac skontrolovat funkcnost digitalnych transparentov, povyhadzovat 10x prelepovane linkove tabule, vyrobit nove, nove a vsetky rekonstruovane vozidla vybavovat digitalnymi transparentami, zvonku, zvnutra + ukazovatel casu a pasma zvlast, zaviest "teplomery", do vsetkych vozidiel namontovat hlasice + dopytove vyhlasovanie linky a smeru pre invalidov, vsetky zhrdzavene zastavkove oznacniky vymenit za nove, pristresky DPB vyhodit, dat do spravy JC Decaux, postavit nove pristresky s hlasenim liniek a smeru, v kazdej vitriny s cestovnymi poriadkami, ak nebude pristresok, tak CP davat za plexisklo, vzdy vycistene, pravidelne natierat smetne kose na zastavkach, na kazdej dolezitej zastavke digitalny zobrazovac prichodov liniek podla aktualnej situacie z dispecingu, zaviest ten system zistovania polohy vozidla na dispecingu, vsetky vozidla okamzite zrekonstruovat, pripadne natriet, zrekonstruovat kolajove trate, vrchne vedenie, postavit nove vozovne, ... To uz prehanam.