Reakcia na: 810zssk #190664:
3; http://www.slovaklines.sk/dopravna_karta.html na spodu:"☻ Zablokovanie alebo reklamácia dopravnej karty
manipulačný poplatok 1,66 €"
Ja čo si pamätám, pred pár rokmi som kvôli postupnej znefunkčnosti starej karty z DPB (ktorú som používal aj v Slovak Lines ako nosič kreditu) ju zrušil. Pokladníčka na ASMN mi vyplatila zostatok znížený o poplatok 1,66 €.
Zdá sa mi však, že prevod kreditu na novú kartu mi nebol umožnený z dôvodu, že starú kartu som už fyzicky nemal. Tuším si ju totiž nechali v predajni DPB... Zaujímavé, že jej SNR sa mi doteraz zobrazuje v histórii objednávok na http://dpb.doprava.sk keďže som ju raz využil na kúpu ePCL.
Jezo
"Od 7. mája budú môcť lacnejšie cestovať v verejnej doprave aj tí Bratislavčania či návštevníci metropoly, ktorí si v MHD zakúpia cestovný lístok prostredníctvom SMS správy a sú zákazníkmi O2. K tomuto pozitívnemu kroku pristúpil operátor po dohode s vedením mesta a rušení vlastnú 10% províziu z ceny lístka za účelom výhodnejších podmienok cestovania, podpory MHD a zvyšovania kvality životného prostredia. Vďaka tomuto kroku bude cena jednorazového lístka zakúpeného cez mobilný telefón 90 centov. Cena je teda pre zákazníkov mobilného operátora rovnaká ako v prípade tradičného, papierového lístka. Bratislavský primátor je presvedčený, že podobné, ústretové rozhodnutie urobia v blízkej dobe aj ostatní mobilní operátori a pomôžu tak zvýšiť atraktivitu cestovania verejnou dopravou."