Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: on-line #189499:
Si si isty ze buduci tyzden? Lebo na SME diskusiach niekto kopiroval nejake stanovisko SL podla ktoreho by dopravcovia mali mat stretnutie zajtra.
Reakcia na: 810zssk #189498:
Tak som zle počul teraz mi to potvrdila polovička, budúci týždeň majú dopravcovia rokovanie akési... Ospravedlňujem sa za mylnú informáciu.
Reakcia na: on-line #189497:
Ak hej tak je to asi exkluzivna RadioPoint informacia, lebo nikde na nete sa mi to nedari najst... ale kiezby to bola pravda.. kazdopadne, dik za info!
Ahojte dnes som počul v Rádio Point niečo že v dohľadnej dobe (budúci týždeň) očakávajú spustenie BID ... Viete niekto niečo, či som mal halucinácie? ?
Reakcia na: Ike #189494:
To som nikde ani netvrdil... vravím len, že technológia na báze GPS je modernejšia ako na báze dráhového kritéria. A že dráhové kritérium je zasa modernejšie ako ručné vyhlasovanie.
Reakcia na: Ámos #189493:
Netuším.
Reakcia na: Valec #189492:
Nie som 100% presvedčený, že GPS je spoľahlivejšie. Záleží od kvality prijímača a okolitých podmienok. Vzhľadom na BA podmineky, tak dráhové je sicher.
Reakcia na: Valec #189492:
a ako to funguje pri vypadkoch GPS, vtedy tieto systemy nehlasia?
Reakcia na: MatejBA #189489:
Prečo trápne... v Prahe existoval systém hlásenia dávno pred tým našim (novodobým) a tak je pochopiteľné, že pol postavený na staršej technológii... Tú sa teraz rozhodli vymeniť za novšiu na báze GPS. Keď to vymenia môže sa naopak niekomu z Prahy zdať, že sme pár rokov dozadu, keď používame dráhové kritérium.
Reakcia na: MatejBA #189489:
Nuz zaver si musi urobit kazdy sam.
V kazdom pripade miliardy k dispozicii na prevadzku a rozvoj nie vzdy znamenaju, ze vsetko je bezproblemove a rozhodne nehovoria o kvalite tamojsej dopravy.

Skor tie miliardy lakaju spekulantov a zlodejov ako bolo vidno pri opencard ci teraz pri nasom tendri na trofle.
Reakcia na: MatejBA #189489:
Áno, v hlásení sme pred nimi.. Ale v tomto zasa dosť pozadu:
Zjistili to při loňských kontrolách inspektoři Ropidu.

"Jednalo se o sto padesát čtyři případů, za které jsme udělili postihy ve výši 77 tisíc korun," řekl mluvčí organizace Filip Drápal."
Reakcia na: Ámos #189488:
Nic v zlom, ale ked uz to dokaze nasa Bratislava na cele s magoriatom mat toto par rokov, tak to bolo pekne trapne, ze to az teraz davaju 🙂
Neviem kde mám tento príspevok zaradiť, ale pozeral som si záložku vozidlá, nakoľko som sa chcel dozvedieť niečo viac o Karosách, ktoré sa už pomaly vytrácajú aj z ulíc Bratislavy, rada B 731/2 je už nenávratne preč. Práve tam som sa chcel niečo viac dozvedieť o výkone i maximálnej rýchlosti, nakoľko bolo veľa prevedení čo do motora i prevodoviek a pamätám si aj veľký bum, keď sa ako blesk z neba objavili tzv. označenia Turbo v spojení s manuálnou prevodovkou, ktoré vo mne evokovali tak trošku športové a súťažné prevedenie týchto Karos a aj jazda ne nich bola sem tam zážitkom čo do obratnosti i rýchlosti, ako sa zopár vodičov vtedy vyjadrovalo.

Na našej stránke sa uvádza jednotný údaj o max. rýchlosti B732-70 km/h, dokonca kĺbové B741 by mali byť rýchlejšie- 71km/h.
Našiel som iný podrobný zdroj, s ktorým by som sa chcel podeliť, hlavne čo do výkonu i maximálnej dosahovanej rýchlosti rôznych prevedení mestských Karos.
Ak jazdili v Bratislave, určite by si zaslúžili pozornosť aspoň dodatočnou formou spresnenia niektorých údajov, o to viac, že už to prakticky zrejme nikdy nezistíme.

http://www.vitula.webz.cz/karosa/b-732/
Reakcia na: aquila2 #189485:
To neviem, tam som ešte nebol a už mi to ani nechýba, hlavne nie tam byť v noci, to radšej budem na Poľane s medveďmi stanovať ? Ale pozrieť by som sa tam šiel, však hlavu mi to neutrhne.
Reakcia na: T458.0 #189474:
vo viedni su ak sa nemylim vsetky autobusove zastavky na znamenie ..
Reakcia na: AAA #189470:
Dnes jeden Ik na 84ke ukazoval vo vnútri "Pásmo: 10" 😉 btw. ako budú riešiť číslo zón 100/101 na "malých" paneloch, koré tuším v krátkych soroch boli na kabíne vodiča? Tam počas platnosti pásiem ukazovávalo iba 1 a 2 a miesto na viac čísel tam tuším nie je...
Reakcia na: Ike #189482:
1. Ako som uz napisal: kvoli jednorazovym listkom. Napriklad jednorazovy listok z Lozorna do Zahorskej bude lacnejsi ako jednorazovy listok z Lozorna na Nivy. A tak dalej.

2. Listok len na jednu zonu existovat nebude.. v regione budu ale existovat usekove listky, ktore budu riesit prave tento problem 🙂
Reakcia na: 810zssk #189464:
Priznám sa, ja tiež inak nerozumiem rozdelenie nedeliteľnej BA na 2 pásma, ktoré sú vždy spolu ? Ale zóny budú vždy pre určitú skupinu diskriminujúce.

Predstavme si, že imaginárna zóna 1 má šírku 14 km. Cestujúci A cestuje z jedného jej okraja na druhý, ale len v rámci zóny 1 - potom platí za jednu zónu.
Teraz si predstavme, že cestujúci B cestuje 3 km, ale - smola - prekračuje hranicu zón, takže ide cez dve - cestuje menej, teda spôsobuje prevádzkovateľovi menšie straty - ale platí za dve zóny
Reakcia na: Petto #189480:
Tak ale kebyze sa mierne upravi interier, tak az tak zle nie su 🙂 (rozhodne mi pridu kvalitou interieru aj teraz lepsie ako tedomy ci rada BN)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.