Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #189062:
Električka do Petržalky je pre mnohých jazdiacich cez nový a apollo, či už v mhd alebo vo svojom, veľmi očakávaným spojením. Mimoúrovňové križovania a preferencia sa mohli/môžu stať de/motivátorom k ďalším presunom medzi igk a mhd. Očakávateľne sa ale jedná o viac ľudí v mhd. Ich počet môže byť ešte vyšší po priamom prepojení s hlst. To čo popisuješ ty je spoločenská záležitosť a na zlepšenie tejto situácie s následkom toho, že by sa postavilo lepšie riešenie sa nikomu (do nekonečna) čakať nechce. Veď ty by si sa za sociku asi zbláznil ? A pritom to je často stále tá istá zberba, resp. ich potomkovia, už od slovenského štátu.
Električka nech si je kontraproduktívna k nafťákom koľko rozumne znesie. A keď to stojí veľa, tak sa opýtam kam by si teda smeroval predmetné euroeurá ? Predpokladám, že do toho istého, len by si to robil lepšie. Tá artmedia a bosáčka ma dostala podobne, ale to ešte stále nie je dôvod na akékoľvek zavrhovanie a konce sveta ?
A včera nám už prestalo fungovať mazanie v oblúku na Molecovej. Boli prítomní aj vrchári a prechádzali okolo senzora kovovou tyčou, ale zjavne sa im to nepodarilo opraviť. Poobede už električky "škrípali" tak ako pred namontovaním. ?
Reakcia na: Radovid #189066:
Mikrofony budu mat az od 1.3.
Reakcia na: Valec #189055:
No ved som napisal ze zajtra (teraz uz dnes, 28.2.) je deadline 🙂
Reakcia na: AAA #189063:
No prinajmenšom je tento spôsob informovania pochybný a hlavne keď to vyzerá tak, že tieto mikrofóny majú dlhšie a informujú o tom až teraz.
Reakcia na: AAA #189063:
Dávnejšie sa mi zdá, že som sem hádzal zmluvu zo stránky DPB na nákup a obsluhu tých mikrofónov takže niečo pravdy na tom bude. ?
Reakcia na: Marek1978 #189061:
Tak to by ma zaujímalo, či je spôsob akým o tom DPB informuje v súlade so zákonom. Ak je to teda pravda, že revízori majú mikrofóny.
Reakcia na: Sommelier #189033:
radsej nech sa nerobi nic, ako tie paskvili co sa predstavuju v poslednej dobe, ci uz zbabrana petrzalska radiala pomaloelektricky, alebo stefanikova. jedno aj druhe bude vela stat a bude konkraproduktivne.

nechapem to nadsenie z toho, ze sa bude realizovat nieco len aby sa realizovalo, pricom to neprinesie ani len porovnatelne zlepsenie.

to iste s tou nechutnou korupciou pri trolejbusoch, elektrickach a nic ine necakam ani pri petrzalskej radiale. ale slovaci radsej sklopia zrak, vsak nevadi, ze sa kradne. hlavne ze sa aspon nejaky paskvil stavia/kupuje... chore.
Reakcia na: Radovid #189059:
revizory maju mikrofony.
Predpokladam, ze dalsi kseftik s nalepkami pre kamosa v tlaciarni.
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/6983/cestovne-listky-a-upozornenie-na-monitorovany-priestor.html#98813-Priestor-je-monitorovany

Priestor je monitorovaný čím? Ak sa nemýlim toto je piktogram pre mikrofón, ale nevravte mi, že DPB si začalo nahrávať zastávky a vozidlá 😃
Reakcia na: Marek1978 #189056:
"Ftáčnik však trvá na tom, že na začiatku februára, keď prišiel riaditeľ dopravného podniku Ľubomír Belfi poslancom vysvetľovať sporné body tendra, ešte o jedinom uchádzačovi nevedel. Svojho nominanta Belfiho sa zastáva. „Neverím, že existuje nejaký obstarávateľ, ktorý urobí všetko dokonale a podarí sa mu to na prvýkrát. Vo verejnom obstarávaní sa dejú rôzne veci, preto je dôležité to, ako dokážeme zareagovať,“ povedal primátor."

Ten Ftáčnik si robí z nás už absolútne 3,14ču, alebo má IQ pod 70?! Belfimu by som neveril už v živote nič. Vymyslel si nejakú štúdiu, ktorá neexistuje, vymyslel si nejaké trendy v doprave, ktoré sú vraj aj na západe, vymyslel si výrobcov, ktorí vyrábajú trolejbusy, ktoré majú o jedny dvere naviac. Nech nehovorí Ftáčnik, že Belfi nevedel, čo hovorí. Vedel to a skúšal on aj jeho poskokovia, že pokiaľ budú môcť vydierať s časovou tiesňou a dokedy im niekto nepríde na lži.

Reakcia na: Marek1978 #189056:
Pod obrazkom zilinskych "srotov" je celkom fun komentar : Do tendra sa prihlásila iba Škoda s karosériou SOR, firmy J&T.

JT je už aj firma ? ?
Reakcia na: 810zssk #189053:
Zákon káže zmluvu zverejniť NAJNESKÔR v deň predchádajúci začiatku jej platnosti. Takže ešte takých 26 hodín môžeš kľudne čakať. ?
Inak potom v katalógu treba dať, že 1613 a 1615 sú vyradené
Zmluvu o pristupeni do IDS sice podpisovali minimalne tri verejne organizacie, ale zverejnena zatial nikde nie je.. zajtra je deadline na zverejnenie, aby mohla byt ucinna od 1.3.
Ako to v súčastnosti vyzerá s rekonštrukciou električkových tratí? Situácia prestáva byť únosná. Dnes zase prestoj L2, obratisko 14:55 prázdne, pravdepodobne sa niečo posralo na Vazovovej, alebo viac do mesta. Každú chvíľu je v prdeli nejaká výhybka. Cez niektoré vozidlo ledva prejde (napr. Radlinského | Imricha Karvaša, Vajnorská | Tomášikova, výhybka v obratisku ŽST Nové mesto. Skutočne je smutné že sa v úseku Zátišie - ŽST Nové mesto ničia v súčastnosti najmodernejšie električky... ďalej niektoré križovania sú v strašnom stave - rovno na Kamennom námestí... a potom "srandy" ako hríbiky v Karlovej vsi, """"""preferencia""""" električiek.... samozrejme pokrútené trate a vlnkatosť koľajníc-hučanie... Minimálne na posledné dve je riešenie priamo vo vozovni- podbíjačka a Schörling. A to nehovorím o "príjemnosti" jazdy v skvostoch ako je 7797... hlavne, že priestor je monitorovaný. Ale vždy (a to je každú chvíľu), keď dá vodič dole nohu z pedálu, tak celý voz hodí dopredu. A v niektorých T3 trieskajú podvozky. Tiež veľmi príjemné... Dokedy?
Reakcia na: Peon #189048:
Ano, ISIC je ako EP mozne pouzit uz dnes.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.